//
کدخبر: ۳۵۷۸۳۴ //
تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی/ دیگران تا چه حد برای مشاوره از شما کمک می‌گیرند؟

به تصویر نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در نگاه اول می‌بینید چیست تا به شما بگوییم دیگران تا چه حد از شما برای مشاوره کمک می‌گیرند.

تست شخصیت شناسی/ دیگران تا چه حد برای مشاوره از شما کمک می‌گیرند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ممکن است مردی را در حال نواختن ساکسیفون یا زنی زیبا را که به چشمان شما خیره شده را دیده باشید. کیفیت مشاوره به شخصیت شما بستگی دارد که به نوبه خود از بخشی از مغز شما ناشی می شود.

e692a2d3-4ac2-44ad-9430-60b824d239d8

تصویر تست شخصیت مرد و زن، تجزیه و تحلیل

مردی در حال نواختن ساکسیفون:

اگر مردی را که ساکسیفون می نوازد دیدید، یعنی بخش چپ مغز شما بیشتر فعال است. شما از تحلیل عالی برخوردارید و یک متفکر هستید. بنابراین می توانید به مردم توصیه های منطقی بدهید. شما همه چشم اندازها را تجزیه و تحلیل کرده سپس نظر خود را بیان می کنید. به این دلیل، افرادی که به شما مراجعه می کنند، در آینده سود زیادی کسب خواهند کرد. بنابراین شما یک مشاور عالی هستید.

تست شخصیت مرد و زن؛ چهره یک زن:

اگر ابتدا چهره زنی را دیدید که مستقیما به شما خیره شده است، یعنی سمت راست مغز شما بیشتر فعال هست. شما در خلاقیت عالی و هوش هیجانی بالایی دارید.

شما همچنین فردی بسیار شهودی هستید. بنابراین، بر اساس احساس درونی خود توصیه های خوبی می کنید. می توانید بارها به مردم درباره پیش بینی آینده شان کمک کنید. گاهی اوقات می توانید چیزی فراتر از صحبت های بسیاری از مردم را ببینید. در نهایت همیشه آماده کمک به دیگران هستید، به این دلیل مردم دنبال مرواریدهای خرد شما هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان