//
کدخبر: ۳۵۷۶۷۸ //
آزمون ذهن

ذهن فعال اگر داری بگو کدام لیوان آب بیشتری دارد!

تنها افرادی که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند می توانند این آزمون ذهن را به درستی پاسخ دهند. شما باید سعی کنید لیوانی را که بیشترین آب را دارد شناسایی کنید.

ذهن فعال اگر داری بگو کدام لیوان آب بیشتری دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

اما برای جالب تر شدن کار کوشش کنید این آزمون را در کمتر از ۳۰ ثانیه انجام دهید. این آزمون ذهن برای کسانی است که از حل پازل ها و بازی های تحلیلی لذت می برند. بازی های فکری عمدتا نسخه پیچیده تری از معماها و پازل ها هستند.

چون این آزمون های ذهن با تفکر و خلاقیت حل می شوند. در حین حل، کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. یعنی برای رسیدن به هدف باید پیش بین هر چیزی باشید.

کدام یک آب بیشتر داشت؟ یک ذهن هوشیار می تواند این معما را در عرض ۳۰ ثانیه حل کند. شما باید تمام گزینه ها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید، کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

تست-3کدام گزینه را انتخاب کردید ؟

نکته: وزن اجسامی را که داخل لیوان ها قرار دارند، تجزیه و تحلیل کنید.

آزمون های ذهن با تفکر و خلاقیت؛ جواب

کلید حل این آزمون در نظر گرفتن وزن اجسامی که در داخل لیوان های آب قرار گرفته اند است. در گزینه  A، یک قیچی، در گزینه B گیره کاغذ، در گزینه C پاک کن و در گزینه D یک ساعت قرار دارد.

همچنین اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، سطح آب تمام لیوان ها یکسان است. بنابراین در این صورت، لیوانی که سبک ترین جسم را در داخل خود دارد، باید آب بیشتری داشته باشد. سبک ترین و کوچکترین جسم گیره کاغذ است.

تست-2-1-768x477

پس جواب آزمون گزینه B است.

استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین آزمون ها، پاسخ ها را بدست آورید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان