//
کدخبر: ۳۵۷۱۸۸ //
زهره فکور صبور

زهره فکور صبور زنده است و به زودی به تلویزیون باز میگردد !! / ماجرا چیست ؟

آیا زهره فکور صبور زنده است ؟

زهره فکور صبور زنده است و به زودی به تلویزیون باز میگردد !! / ماجرا چیست ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

زهره فکور صبور همیشه برای ایرانی ها زنده خواهد بود خانم بازیگری که در جوانی مرگ را انتخاب کرد و دلهای ایرانی ها را آزرد حالا سریال نیمه راه او باید در تلویزیون پخش شود اما برای زنده مانده زهره فکور صبور و بازگشت آن به صدا و سیما کمند امیر سلیمانی ریسک بزرگی را پذیرفت و باید به جای خانم بازیگر نقشش را بازی کند.

کمند امیر‌ سلیمانی

 کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در سریال «بی‌همگان» شد.

زهره فکور صبور فرزندی نداشت ولی متاهل بود و همسرش یک تهیه کننده سینما و تلویزیون بود که سالهای زیادی با هم همکاری داشته اند . همسر او گفته وقتی که بیرون از خانه بودم مادر زهره به من زنگ زد و گفت زهره حالش خوب نیست چرا که در تماس تلفنی حسابی ناراحت بوده است.

همسر خانم فکور ادامه میدهد که من خودم را به خانه زهره در قلهک رساندم و دیدم او بیهوش شده و تعداد زیادی ورق قرص کنارش است بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و نیروهای امدادی رسیدند ولی هرچقد تلاش کردند نتوانستند که زهره را احیا کنند و متاسفانه فوت کرد.

زهره فکور صبور بازیگر شناخته شده و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان که در آثار سریال ها و فیلم های مختلفی فعالیت داشته است. متأسفانه این هنرمند سرشناس و پرکار کشورمان در 10 اسفند 1400 فوت کرد، با فوت این هنرمند و صحبت هایی در مورد نحوه فوت ایشان شایعات زیادی در مورد ازدواج ایشان مطرح شده است.

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکورصبور متولد 1 فروردین 1357 تهران  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. 

او کار بازیگری خود را باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال های روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد و در سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره فکورصبور پس از مدتی وقفه با مجموعه تلویزیونی درد سرهای عظیم در سال 1393 به تلویزیون بازگشت.

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور با فیلم سینمایی بوی گل سرخ به کارگردانی ناصر محمدی  وارد عرصه سینما شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان