//
کدخبر: ۳۴۳۲۰۹ //
زهره فکور صبور

جدیدترین اظهارات در مورد علت خودکشی مرحوم زهره فکور صبور

اظهارات یکی از دوستان مرحوم زهره فکور صبور درباره خودکشی‌اش

جدیدترین اظهارات در مورد علت خودکشی مرحوم زهره فکور صبور
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام شرفی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که در سریال تلویزیونی کامیون با زهره فکور صبور همبازی بود، از ویژگی‌های اخلاقی این بازیگر تازه درگذشته صحبت کرد.

بهنام شرفی، در واکنش به خبر درگذشت زهره فکورصبور گفت: «امروز صبح که فضای مجازی را باز کردم اولین چیزی که دیدم چهره زهره فکور صبور با یک روبان مشکی بود و به قدری شوکه شدم که تا چند دقیقه به صفحه زل زده بودم و حتی باورم نمی‌شد و فکر می‌کردم در حد یک شایعه است ولی در کمال ناباوری حقیقت دارد.»

بهنام-شرفی-26

شرفی درباره شخصیت این بازیگر گفت: «بسیار انسان خوش انرژی، مهربان و خوش برخورد بودند. متعهد بود و به شغلش اهمیت می‌داد و با همکارانش رفتار بسیار خوبی داشت. ایشان به قدری به کارشان متعهد بودند که حتی یک روز بعد از پایان پروژه کامیون هم آمدند کنار ما تا اگر کاری باشد انجام دهند.

همان روز با ما بگو و بخند کردند و رفتند. ایشان هر چیزی که از یک هنرمند انتظار داشتیم را در رفتارشان داشتند و از لحاظ رفتاری و شخصیتی یک هنرمند واقعی بودند. من نمی‌دانم آن روحیه سرزنده چه شد و کجا رفت، صفحه اینستاگرامشان را که نگاه می‌کردم پر از انرژی مثبت و شکرگزاری خداوند بود.»

او ادامه داد: «موضوع عجیب این است، کسی که تا این اندازه عقاید مذهبی داشت، خدا باور بود و شور و امید به زندگی در او موج می‌زد، چه شد که به یک‌باره چنین عملی را انجام داد، اصلا عجیب است فردی با این حجم از عقاید مذهبی دست به انجام چنین کاری بزند.

طبیعتا مشکل در جایی دیگر است همین دیروز یک پستی از مصاحبه قدیمیشان منتشر کردند که به نظرم همان حرف‌ها پر از امید بود و وقتی دوباره آن پست را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان