//
کدخبر: ۳۵۶۷۲۵ //

این مسیر که میگم رو برو تا دیگران را شیفته خود کنی!!

برای همه افراد اهمیت دارد که دیگران در مورد ما چه نظری دارند و دوست داریم دیگران ما را دوست داشته باشند.

این مسیر که میگم رو برو تا دیگران را شیفته خود کنی!!
به گزارش فرتاک نیوز،

نکات کلی برای اینکه دیگران از ما خوششان بیاید نیز واضح است. باید مهربان و ملاحظه‌کار باشیم و انسانیت داشته باشیم. شکی در صحت این موارد نیست.

چگونه دیگران را شیفته خود کنیم

چگونه همه را عاشق خود کنیم؟ موفقیت در روابط و جذب افراد چه راه و روشی دارد؟

نام افراد را در صحبت‌های خود استفاده کنید

بگذارید شما را با حقیقت روبه‌رو کنیم. همه ما انسان‌ها بسیار خودپسند هستیم و دوست داریم که آوای اسم خودمان را بشنویم. بنابراین خوب است که شما اسم افراد را یاد بگیرید و از آن در مکالمه خود استفاده کنید. این تکنیک قبلا بارها امتحان خودش را پس داده است و نشان داده که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب شما بگذارد.

با یک لبخند با احساس دیگران را شیفته خود کنید

درست است که ما در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و تکنولوژی به سرعت جایگزین ارتباطات انسان می‌شود اما ما هنوز در ذات خودمان موجوداتی اجتماعی هستیم. به‌عنوان انسان، ما از روابط اجتماعی برای بازخورد گرفتن در مورد خودمان استفاده می‌کنیم و بسیاری از تصمیم‌های آگاهانه و ناآگاهانه ما بر اساس نوع رفتار و واکنش دیگران نسبت به ما گرفته می‌شود.

به افراد از ته دل گوش دهید

احتمالا این نکته برای شما چندان جدید و بکر نیست که گوش دادن به مردم باعث می‌شود آن‌ها شما را بیشتر دوست داشته باشند. اما عملی کردن این درک چندان هم کار راحتی نیست. برای شروع خوب است وقتی که با دوستان خود بیرون می‌روید گوشی خود را کنار بگذارید.

با تائید زبانی دیگران را شیفته خود کنید

تایید زبانی به این معنی است که شما قابلیت گوش دادن خود را با تکرار بخش‌هایی از آنچه که فرد مقابل می‌گوید به او نشان دهید. در زیر مثالی برای شما می‌آوریم:

مخاطب: هفته پیش به نمایشگاه غذا رفتم و کلی غذاهای محلی مختلف رو امتحان کردم.

شما:کلی غذاهای جورواجور رو امتحان کردی؟ آره؟

مخاطب:آره و کلی هم بهم خوش گذشت. غذای مورد علاقه‌ام بادمجان شکم پر بود.

شما: از بادمجون شکم‌پر بیشتر از غذاهای سنتی دیگه خوشت اومد؟

مخاطب: آره، مزه‌اش عالی بود.

شاید که در قالب متن این مکالمه کمی عجیب و غیر عادی به‌نظر بیاید، اما هنگام صحبت‌کردن چنین حرف‌هایی می‌تواند تاثیر بسزایی در دوست داشته شدن شما توسط فرد مقابل داشته باشند.

با یادآوری مکالمات قبلی توجه خود به مخاطب را نشان دهید

یکی از راه‌های اینکه به افراد نشان دهید به حرف‌های آن‌ها گوش می‌دهید، این است که سعی کنید بحثی را مطرح کنید که قبلا طرف مقابل به آن اشاره کرده است. برای مثال فرض کنید همکار شما در مورد پروژه مدرسه پسر دبستانی‌اش به شما گفته است و اینکه قصد دارد برای آماده کردن آن به او کمک کند. این یک فرصت عالی است.

از آدم‌ها صادقانه تعریف کنید و آن‌ها را بابت کارهایشان تحسین نمایید

آدم‌ها دوست دارند که از آن‌ها بابت زحماتشان قدردانی شود. البته باید حواستان باشد که یک تعریف خشک و خالی با یک حس صادقانه از زمین تا آسمان فرق می‌کند و اکثر افراد هم فرق میان آن‌ها را متوجه می‌شوند.

انتقادهای خود را ماهرانه مطرح کنید

همان‌طور که شما باید با دست باز به تحسین افراد بپردازید، هنگام انتقاد هم باید احتیاط لازم را داشته باشید. آدم‌ها حساس هستند و حتی کوچک‌ترین انتقاد هم می‌تواند به غرور آن‌ها صدمه بزند. البته درست است که گاهی لازم است رفتار آدم‌ها را تصحیح کنید، اما همیشه باید هدفمند اینکار را انجام دهید و با دقت حرف خود را به مخاطب بزنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان