//
کدخبر: ۳۵۶۷۱۵ //

تحول پرسپولیس در درون و بیرون از زمین

آیا یحیی راه نجات را پیدا خواهد کرد یا نهایتا «تغییر چهره» دامن خودش را هم می‌گیرد؟

تحول پرسپولیس در درون و بیرون از زمین
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می‌رسد پاره شدن نوار قهرمانی‌های پرسپولیس برای این باشگاه اتفاق بسیار گزنده‌ای بوده است؛ چرا که برای فصل جدید مجموعه‌ای از تحولات درون و بیرون از زمین رخ داد. پرسپولیس متحمل یک تغییر چهره بسیار چشمگیر شده است؛ آنچه از درون زمین آغاز شد و تا نیمکت مربیگری تیم، کنار دست خود یحیی گل‌محمدی ادامه یافت.

سرخپوشان تا اینجای فصل پرتحرک‌ترین تیم نقل‌وانتقالات بوده‌اند. آنها خریدهای مهم و زیادی داشته‌اند و اینطور به نظر می‌رسد که اغلب این بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی جذب شده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود ارنج ابتدایی سرخ‌ها نسبت به فصل گذشته 50 تا 70 درصد تغییر داشته باشد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعی‌فر و سروش رفیعی قشنگ بازیکنانی هستند که برای فیکس شدن می‌آیند. تا همین جا یعنی نصف ترکیب اصلی تیم تغییر کرده، اما این نقطه پایان نیست. پرسپولیسی‌ها برای جذب سعید صادقی اقدام کرده‌اند و اگر انتقالش نهایی شود، بعید است بهترین پاسور فصل قبل روی نیمکت بنشیند. ممکن است سرخپوشان یک دفاع چپ هم برای پر کردن جای خالی سعید آقایی بگیرند و طبیعتا مهاجمی هم که می‌آید، برای ترکیب اصلی جذب خواهد شد.

چنان که گفتیم تغییرات پرسپولیس به درون زمین محدود نشد و کادر مربیگری هم به شدت دستخوش دگرگونی شد. بعد از فصل ناموفق گذشته، شاید برخی انتظار داشتند یحیی گل‌محمدی جدا شود. او اما ماند و تقریبا همه دستیارانش رفتند؛ از آنالیزوری که حضور در تیم ملی را برگزید، تا مربی بدنساز، مربی گلرها و نهایتا هم حمید مطهری. خلاصه که این پرسپولیس، هرگز آن تیم پارسال نیست. آیا یحیی راه نجات را پیدا خواهد کرد یا نهایتا «تغییر چهره» دامن خودش را هم می‌گیرد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان