//
کدخبر: ۳۵۶۴۵۴ //
مهراب قاسم‌خانی

عکسهای تولد مهراب قاسم‌خانی در کنار خانواده از ۴۴ تا ۴۹ سالگی/ تبریک تولد طنزگونه دختر قاسم‌خانی به پدر!

نیروانا قاسم‌خانی به شیوه‌ای طنز‌گونه تولد پدرش را تبریک گفت.

عکسهای تولد مهراب قاسم‌خانی در کنار خانواده از ۴۴ تا ۴۹ سالگی/ تبریک تولد طنزگونه دختر قاسم‌خانی به پدر!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهراب قاسم‌خانی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۵۰) نویسنده و طراح صحنهٔ ایرانی است. مهراب قاسم خانی فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد.

461f5add-1e8d-4a20-95ba-b887efaca831

استوری تبریک تولد نیروانا قاسم خانی را در ادامه مشاهده می کنید.

e78db108-a612-48ff-936b-0a0e2c2449ca

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی هنرمند ۴۷سله کشورمان، فعالیت جدی خود در تلویزیون را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه «ببخشید شما؟» به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد. همکاری وی با سریال طنز پاورچین را می توان اوج کاری وی دانست، سپس بعد از آن و در سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳، برای سریال نقطه چین نویسندگی می کرد.

مهراب به همراه برادرش پیمان و همسرش شقایق دهقان نویسندگی مجموعه «کمربندها را ببندیم» به کارگردانی مهدی مظلومی و هنرنمایی بازیگرانی همچون فتحعلی اویسی، رویا افشار، امیر جعفری، جواد عزتی، لاله صبوری و … را نیز برعهده داشته است.

مهراب قاسم خانی

در سال ۱۳۸۴ به گروه فیلم نامه نویساسان مجموعه طنز موفق «شبهای برره» پیوست و در سال ۱۳۸۵ نیز در مجموعه «باغ مظفر» نویسندگی می کرد.

مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری برای نوروز سال ۱۳۸۷، نیز یکی دیگر از کارهای شاخص تلویزیون است که وی به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلمنامه سریال را نوشتند. او همچنین بعد از آن به گروه نویسندگان سریال «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان پیوست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان