//
کدخبر: ۳۵۵۵۴۶ //

دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دریافت هرگونه وجه غیر از حق کتاب و بیمه هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان ممنوع است.

 دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

 کلام‌الله صفری روز سه‌شنبه در گفت و گویی خبری، ثبت‌نام دانش آموزان را نقطه آغاز پیوند خانواده و مدرسه عنوان کرد و گفت: ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد.

وی گفت: ستاد ثبت‌نام در استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا مشکلی در ثبت‌نام برای اولیا بوجود نیاید، ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کرد و این عملیات بصورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل درباره زمان ثبت‌نام در پایه‌های تحصیلی افزود: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خرداد شروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد.

صفری یادآورشد: برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد بود که هفت پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه‌های تحصیلی بدون محدودیت انجام خواهد شد، گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تا ۳۱ مردادماه به پایان برسد تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را بموقع انجام دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان بر روند ثبت‌نام در مدارس نظارت دقیق خواهند داشت و اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان