//
کدخبر: ۳۵۳۱۹۴ //
بهنوش طباطبایی

تصویری زیبا و جذاب از بهنوش طباطبایی با چادر گلدار در کنار شیشه‌های رنگی رنگی!

تصویر خاص و جدید بهنوش طباطبایی !!

تصویری زیبا و جذاب از بهنوش طباطبایی با چادر گلدار در کنار شیشه‌های رنگی رنگی!
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان