//
کدخبر: ۳۳۸۵۴۷ //
بهنوش طباطبایی

دلبری بدون حجاب و شرم آور بهنوش طباطبایی + عکس خجالت آور

تصویری عجیب و باورنکردنی از بهنوش طباطبایی

دلبری بدون حجاب و شرم آور بهنوش طباطبایی + عکس خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش طباطبایی بازیگر زن با استعداد و زیبای سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما  می باشد که بعد از جدایی هنوز مجرد مانده یا اگر هم ازدواج کرده رسانه ای نشده است. بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی دارد و  بهنوش طباطبایی نزدیک به هشت میلیون کاربر نیز او را دنبال می کنند اما عموما حاشیه خاصی ندارد. ولی جدیداً بهنوش طباطبایی هم به اخبار جنجالی ورود پیدا کرده است که قطعا خود نیز خواستار چنین چیزی می باشد.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی گربه ای پشمالو به نام نارنگی دارد. این گربه خانگی بندِ جان خانم بازیگر است و گاهی با او طوری حرف میزند گویی همسرش است. ناگفته نماند این حرکت در میان خانم های بازیگر به نوعی رقابت و و چشم و هم چشم تبدل شده و هرکدام یکی یک گربه در خانه هایشان دارند. از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی چند روز پیش به یک بچه گربه پناه داد و او را به فرزندی قبول کرد!

بهنوش+طباطبایی (1)

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان