//
کدخبر: ۳۵۲۱۹۱ //
بهنوش طباطبایی

تنوع طلبی در استایل و عکس های آنچنانی / خانم طباطبایی لطفا شورش رو در نیار!

استایل شیک و جذاب بهنوش طباطبایی !!!

تنوع طلبی در استایل و عکس های آنچنانی / خانم طباطبایی لطفا شورش رو در نیار!
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنوش طباطبایی بازیگر زن با استعداد و زیبای سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما  می باشد که بعد از جدایی هنوز مجرد مانده یا اگر هم ازدواج کرده رسانه ای نشده است. بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی دارد و  بهنوش طباطبایی نزدیک به هشت میلیون کاربر نیز او را دنبال می کنند اما عموما حاشیه خاصی ندارد. 

بهنوش طباطبایی گربه ای پشمالو به نام نارنگی دارد. این گربه خانگی بندِ جان خانم بازیگر است و گاهی با او طوری حرف میزند گویی همسرش است. ناگفته نماند این حرکت در میان خانم های بازیگر به نوعی رقابت و و چشم و هم چشم تبدل شده و هرکدام یکی یک گربه در خانه هایشان دارند. از این ها که بگذریم بهنوش طباطبایی چند روز پیش به یک بچه گربه پناه داد و او را به فرزندی قبول کرد!

بهنوش طباطبایی

بی‌راهه می‌رود

شاید دست‌ودلبازی در انتخاب رنگ را بتوانیم در شمار پررنگ‌ترین ویژگی  انتخاب‌های بهنوش طباطبایی قرار بدهیم. او با رنگ‌های شاد و البته تندوتیز میانه خوبی دارد هرچند که گاهی با رنگ‌های تیره‌ و استایل منوکروم هم در مراسم‌ها حاضر می‌شود. به نوعی این تنوع طلبی را باید امضای سبک پوشش او بدانیم ظاهر او غافلگیری را می‌پسندد. منصفانه نیست اگر بگویم حواسش به پالت‌های رنگی، آداب پوشش و شسته‌رفته بودن  ظاهرش نیست اما گاهی در انتخاب برخی آیتم‌ها بی‌راهه میرود و اغلب هم این ایراد متوجه کفش و کیف است.

بهنوش طباطبایی

به مشکی هم فکر کنید!

بهنوش طباطبایی حتی در انتخاب اکسسورایز و مدل مو هم به اصل تنوع آنهم به سبک خودش پایبند است. او اغلب متناسب با رنگ لباسش اکسسورایزهایش را انتخاب میکند و ابایی هم  از عجیب بودنشان ندارد حتی اگر لازم باشد شیشه عینکش به رنگ قرمز باشد! در مورد رنگ و مدل مو هم اغلب سراغ طیف گسترده‌ای از رنگ قهوه‌ای  گاهی با موهای صاف و گاهی تاب‌دار گاهی هم کاملا فر میرود. چندباری هم سراغ رنگ مشکی رفته که اتفاقا چهره‌اش را جذاب‌تر هم کرده، انقدر که شاید بد نباشد به رنگ مشکی بیشتر فکر کند. چتری هم که اتفاقا در سال‌های اخیر تاکید زیادی رویش داشته، به‌خاطر پیشانی بلند و فرم زاویه‌دار صورت انتخاب بدی برای او  نیست  البته وقتی که قرار است کاملا پیشانی‌اش را بپوشاند.

بهنوش طباطبایی

این بار پرزرق‌وبرق

بهنوش طباطبایی بعد از مدتی دوری از فضای کار در اکران مردمی «رد خودن» با پانچویی کوتاه از جنس اپلیکه کمی تا قسمتی هم ریش‌بابا  و درست حسابی پرزرق و برق حاضر شد. این ترکیب همانطور که از او انتظار میرفت با حال‌وهوای رسمی مراسم همسو بود اما ماجرا انتخاب کاملا متفاوت او با سبک‌های پیشینش بود به‌خصوص که این‌بار حتی چهره‌اش به خاطر چتری و آرایشی غلیظ با همیشه متفاوت بود. با همه اینها ایراد ساختاری‌ای به استایل مونوکروم او وارد نبود او حتی متناسب با زرق‌وبرق پانچو حواسش به یراق پوتین‌ هم بود. از طرفی بلوز،شلوار واید کوتاه، روسری و حتی پوتینش را کاملا ساده و به رنگ سرمه‌ای انتخاب کرده بود تا پانچو پر زرق‌و‌برقش نقطه عطف پوشش باشد.

بهنوش طباطبایی

عجیب‌ترین لباس جشنواره

به جرات میتوان گفت این کاپشن آبی عجیب‌ترین و نامناسب‌ترین پوشش در پرونده پوشش بهنوش طباطبایی است.  ماجرا اینجاست که کاپشنی با این حجم و ابعاد آن هم از نوع بارانی برای فضاهای بسته به قیمت متفاوت‌ترین رنگها و حتی  ترکیب ناموزونش با کیف کلاچ نیمانی که خودش همه جوره جمع ناهم‌سازهاست، هرگز نمی‌تواند انتخاب به‌جایی باشد؛ حالا رسمی و جدی بودن مراسم که بماند به جای خود. این ترکیب، ضد البته بدون کیف کلاچ فقط و فقط برای استایل خیابانی قابل پذیرش است و بس. خلاصه که سیمرغ عجیب‌ترین لباس جشنواره سی‌هفتم را شاید بشود به همین انتخاب داد.

بهنوش طباطبایی

بهترین انتخاب!

عجیب اینکه ترکیب کت مخمل کوتاه با دامن بلند آن هم در طیفی دلنشین  از رنگ سبز باز هم در جشنواره سی‌و‌هفتم را باید یکی از بهترین انتخاب‌های خانم طباطبایی به شمار آورد؛ ترکیبی که همه جزیئات از ماجراهای درس‌کد گرفته تا هماهنگی رنگ‌ها و سازگاری با اندام بهنوش طباطبایی همه و همه در آن  لحاظ شده بود. کیف کلاچ گل‌دار هم نقطه اوج ماجرا بود چه از نظر انتخاب رنگ و چه طرح. خلاصه که بنابر سلیقه شخصی نویسنده  سیمرغ بهترین پوشش بهنوش طباطبایی را باید به همین لباس داد. ماجرای بلاتکلیف بودن پوشش‌های بهنوش طباطبایی همین انتخاب‌های عجیب است گاهی به شدت سازگار با مراسم گاهی مثل ماجرای کاپشن پفی دور و غریب!

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در یوسف آباد تهران می باشد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی یک خواهر نیز به نام تینوش دارد. تحصیلات بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.  

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود. وی کارش را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز نمود و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شهرت یافت. 

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. بهنوش طباطبایی شخصیت آرام و صبوری دارد و علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی دارد.

وضعیت تاهل: 

بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. ازدواج آنها پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، آنها در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان