//
کدخبر: ۳۵۳۰۴۶ //
ایمان صفا

تصویری نامرتب و شلخته از ایمان صفا در کنار مادرش/ نگرانی آقای بازیگر از بستری شدن مادر!

ایمان صفا به تازگی تصویری از بیمارستان در کنار مادرش منتشر کرده که چهره‌ای نامرتب و شلخته دارد.

تصویری نامرتب و شلخته از ایمان صفا در کنار مادرش/ نگرانی آقای بازیگر از بستری شدن مادر!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. ایمان صفا فارغ التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.ایمان صفا در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد.

ایمان صفا و مادرش

بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا زاده ی 30 آذر 1362 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران در رشته هنر و معماری است. ایمان صفا یک هنر پیشه ایرانی است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. ایمان صفا دارای یک خواهر می باشد. یکی از کار های هنری ایمان صفا به سریال طنز "نیسان آبی" اختصاص دارد. این سریال در سال 1400 تحت کارگردانی منوچهر هادی به تولید رسیده است. 

ایمان صفا در سریال نیسان آبی با بازیگران پرنبوغی نظیر مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصری همکاری کرده است. 

آغاز فعالیت ایمان صفا 

ایمان صفا فعالیت بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرده است. وی با هنر نمایی در سریال "عملیات 125" در سال 1385 وارد عرصه صدا و سیما شد. فیلم عملیات 125 به کارگردانی حسین لطیفی به تولید رسیده است. به موجب ایفای نقش ماهرانه ایمان صفا در فیلم 125 از وی در خصوص هنر نمایی در سه فصل این فیلم دعوت شد. 

یکی دیگر از هنر نمایی های پرنبوغ ایمان صفا در مقابل دوربین به فیلم "قرنطینه" در سال 1386 اختصاص دارد. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی به تولید رسیده است و در تولید آن بازیگران برجسته ای نظیر افسانه بایگان و رضاعطاران به هنر نمایی پرداخته اند. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان