//
کدخبر: ۳۵۱۶۸۲ //
محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسرش

عکس لو رفته از همسر محمدرضا علیمردانی/ اختلاف قدی علیمردانی و همسرش تعجب برانگیز شد!

به تازگی عکسی از همسر محمدرضا علیمردانی منتشر شده که اختلاف قدی این زوج باعث تعجب مخاطبان گردیده در ادامه این عکس را ببینید

عکس لو رفته از همسر محمدرضا علیمردانی/ اختلاف قدی علیمردانی و همسرش تعجب برانگیز شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا علیمردانی را با مجموعه انیمیشنی دیرین دیرین می شناسیم. این مجموعه انیمیشنی بیشتر هدفش این بود که بتواند مسائل فرهنگی و شهر نشینی را در این مجموعه به تصویر بکشد. گوینده دیرین دیرین محمدرضا علیمردانی بوده که خیلی از افراد با صدایش آشنایی دارند.

محمدرضا علیمردانی و همسرش

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر و خواننده و صداپیشه ایرانی متولد ۱۱ مرداد ۱۳۵۵ در تهران است. محمدرضا علیمردانی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و به‌ عنوان دوبلور نیز فعالیت داشته‌ است.

محمدرضا علیمردانی در سال 1370 بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال 1374 وارد عرصه تئاتر شد. محمدرضا علیمردانی در یک خانواده پرجمعیت متولد شد و دارای چهار خواهر و یک برادر است.

محمدرضا علیمردانی

بیماری محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا سن ۱۴ سالگی  حرف زدن نداشته‌ است. خود او در این باره می‌گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان