//
کدخبر: ۳۴۷۰۱۶ //

علی مشهدی جایگزین جواد رضویان در «جوکر» شد؟

شرکت کنندگان فصل جدید «جوکر» که رفتار متفاوتشان با علی مسعودی برای مخاطبان سوال شده بود، پیوستن دقیقه ۹۰ این نویسنده به برنامه «جوکر» به جای سیدجواد رضویان را دلیل این ناهماهنگی عنوان کردند.

علی مشهدی جایگزین جواد رضویان در «جوکر» شد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت کنندگان فصل جدید «جوکر» که رفتار متفاوتشان با علی مسعودی برای مخاطبان سوال شده بود، پیوستن دقیقه ۹۰ این نویسنده به برنامه «جوکر» به جای سیدجواد رضویان را دلیل این ناهماهنگی عنوان کردند.

فصل جدیدی از برنامه «جوکر» با حضور محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیق، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشقانی، علی مشهدی و مهران غفوریان، در حالی پخش شد که رفتار متفاوت سایر اعضای گروه با علی مشهدی و واکنش های سرد و گیج کننده‌ی او، سبب شد که مخاطبان احساس کنند مشکلی میان او و سایر اعضای گروه وجود دارد.

اما حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی و مجید واشقانی در لایو مشترکی، توضیح دادند که دلیل این رفتار و واکنش‌های متفاوت، به این خاطر بوده که همگی آنها از یک هفته قبل، هماهنگ بودند و برای برنامه تمرین کرده بودند اما علی مشهدی یک شب قبل از ضبط به گروه اضافه شده و هیچ تمرین و آگاهی درباره برنامه «جوکر» نداشته است.

حامد آهنگی درباره این موضوع توضیح داد: ما از چند وقت قبل هماهنگ شدیم و برای ضبط آماده شدیم قرار بود عزیز دیگری با ما باشد که یک روز قبل از ضبط به دلیل دندان درد و جراحی دندان انصراف داد و چون پروژه سنگینی است، احسان علیخانی کار را تعطیل نکرد و یک شب قبل از ضبط به دوستان دیگری زنگ زد. علی مشهدی دقیقه نود بدون هماهنگی به ما اضافه شد و باعث شد کار تعطیل نشود. اگر دیدید که کمی سردرگم بود به این خاطر است که شب قبلش متوجه شد و آماده «جوکر» نبود.علی اوجی، بازیگر و تهیه‌کننده نیز درباره‌ی واکنشش به اظهارات علی مشهدی، گفت: من نه تنها ناراحت نشدم بلکه از وجودش لذت بردم. علی مشهدی همکار عزیز ما و نویسنده و کارگردان قدیمی در حوزه طنز و آدم بسیار خوبی است. چون دیر به ما پیوسته بود و نمی‌دانست باید چکار کند واکنش‌های ما هم متفاوت بود.محمدرضا علیمردانی، مجری و بازیگر هم توضیح داد: مردم عزیز ما وقایع پشت ماجرا را نمی‌بینند و بر اساس آنچه جلوی دوربین می‌بینند ممکن است برداشت اشتباهی داشته باشند. علی دوست عزیز ماست و با نوشته‌های طنزش مردم و خود ما کلی خندیده‌ایم. خیلی هم آدم خاکی و بامرامی است که دقیقه نود چنین ریسکی را قبول کرد و به ما پیوست. ما از قبل رفتیم و با نویسنده‌ها جلسه گذاشتیم و فهمیدیم که چه کارهایی را انجام دهیم بد از آب درمی‌آید اما بنده خدا علی در حال گریم شدن هنوز داشت می‌پرسید که چه کار کند. وقتی وارد ضبط شدیم دیگر زمانی نبود که برایش توضیح داده شود قوانین بازی چیست. با وجود این ناآگاهی اجازه داد که بچه‌ها به او بتازند و با اجازه خودش سر به سرش گذاشتیم تا اینطوری قوانین بازی را هم بداند. از او ممنونیم که در این زمان قبول کرد به ما بپیوند و کار انجام شود و مردم نتیجه را دوست داشته باشند.

علیرضا مسعودی (علی مشهدی) ـ استندآپ کمدین و نویسنده ـ نیز در ویدیویی از خود که در حرم امام رضا (ع) منتشر کرد، در تکمیل صحبت همکارانش، گفت: برای سلامتی همه دوستانم در اینجا دعا می‌کنم. همه آن‌ها دوستان خوب من هستند. من دقیقه نود به گروه اضافه شدم و احسان علیخانی ۱۲ شب به من زنگ زد. هر چیزی آنجا عنوان شد شوخی بود. من آمادگی‌اش را نداشتم اما برای اینکه برنامه را بتوانند ضبط کنند و لبخندی روی لب شما بیاید، رفتم. اما آن روز، روزِ من نبود.

او افزود: همه بچه‌ها دوستان من هستند همه ما جمع می‌شویم که در این شرایط لبخندی روی لب شما بیاوریم. بچه‌ها از یک هفته قبل با هم هماهنگ بودند. قرار بود سیدجواد رضویان در آن گروه باشد اما مشکلی برایش به وجود آمد و نتوانست بیاید و من به جایش رفتم. اگر باعث دلخوری کسی شدم عذرخواهی می‌کنم. قصد ما توهین به کسی نیست و همه چیز شوخی بود. ما بلد نیستیم توهین کنیم.

مجید واشقانی، بازیگر هم در لایو مشترکی که با علی مشهدی داشت، گفت: آنجا همه چیز قرار بود شوخی باشد. علی رفیق بزرگ من است و می‌دانم در دلش هیچ بغض و کینه‌ای نیست، به جز اینکه بخواهد بخندد و شوخی کند. به هر حال جلوی دوربین احتمال دارد آدم چیزی بگوید که به یکسری برخورد و یکسری دوست نداشته باشند. در نهایت همه‌اش شوخی است و آن جمع یک جمع دوستی خیلی قدیمی است. هیچ وقت یادم نمی‌آید علی با من شوخی کرده باشد که به من بربخورد. علی دقیقه نود آمد. خیلی‌ها بودند که هفته‌ها به آن‌ها گفته می‌شد به «جوکر» بیایند اما جرأتش را نداشتند. جلوی دوربین رفتن در این شرایط کار خیلی سختی است. علی دو و نیم صبح از دفتر رفته بود و شش و نیم صبح آمد برای ضبط و ما تازه او را دیدیم، بدون تمرین و اینکه بداند چه خبر است.

علی مشهدی در ادامه گفت: به من گفتند فقط برو بنشین و نخند! بعد از یک جایی به بعد فهمیدم من هم باید یک حرفی بزنم. دو شب هم نخوابیده بودم و هنگ کرده بودم.

برنامه «جوکر» کاری از احسان علیخانی هر هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. در هر فصل از این برنامه هشت هنرمند شرکت کرده و سعی می‌کنند یکدیگر را بخندانند. برنده این مسابقه کمدی صد میلیون تومان وجه نقد با خود به خانه می‌برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان