//
کدخبر: ۳۵۱۵۶۶ //
ساناز سعیدی

تفاوت زمین تا آسمان/ تیپ ساناز سعیدی از تلویزیون تا واقعیت

انتشار تصاویری متفاوت از ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون که زمین تا آسمان با واقعیت فاصله دارد.

تفاوت زمین تا آسمان/ تیپ ساناز سعیدی از تلویزیون تا واقعیت
به گزارش فرتاک نیوز،

ساناز سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در 24 فروردین 1368 در تهران متولد شد. ساناز سعیدی25 سالگی روی صحنه ی تئاتر رفت. اولین فیلمی که بازی کرد؛ سریال تلویزیونی نفس در سال 1396، به کارگردانی جلیل سامان بود. ساناز سعیدی با بازی در فیلم بچه مهندس به اوج شهرت خود رسید.

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد سال ۱۳۶۸ و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران و دارای مدرک لیسانس معماری است. ساناز سعیدی جزو معدود بازیگرانی است که در اولین تجربه خود، در نقش اول بازی کرده است.

ساناز سعیدی

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری است ، این بازیگر از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال سیاسی در ماه رمضان ۹۶ به شهرت رسید.

فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود ، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند.

وی در حال حاضر مجرد است.

بیوگرافی ساناز سعیدی :

ساناز سعیدی بازیگری که در 24 فروردین سال 1368 در تهران به دنیا آمد.  او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری است. او در سال 1393 کلاس های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذارند و زیر نظر فرهاد تجویدی آموزش دید و در سن 25 سالگی روی صحنه ی تئاتر رفت و خوش درخشید.

اولین بار در سریال پریا، چند سکانس خیلی کوتاه بازی کرد. در قسمت اول سریال «پریا» نقش نازی را مقابل عمار تفتی را ایفا کردم که نامه مبنی بر مبتلا بودن او به ایدز را به خانه اش می اندازد.

ساناز سعیدی در سال 1396 برای اولین بار جلوی دوربین رفت. اولین فیلم او سریال تلویزیونی نفس به کارگردانی جلیل سامان که از شبکه 3 سیما پخش می شد؛ بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان