//
کدخبر: ۳۴۹۶۸۵ //
فرزاد فرزین

فرزاد فرزین از راز زندان بودن خود پرده برداشت!! + ویدئو

صحبت های عجیب فرزاد فرزین !!!

فرزاد فرزین از راز زندان بودن خود پرده برداشت!! + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف ایران است. فرزاد فرزین حرفه بازیگری را در سال ۱۳۸۵ خورشیدی در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده شروع کرد. فرزاد فرزین خواننده ای بی حاشیه بوده است. فرزاد فرزین بازیگری نیز کرده است. 

بیوگرافی فرزاد فرزین:

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خوانندهٔ موسیقی پاپ و هنرپیشه است. "فرزاد فرزین" در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. 

فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

فرزاد فرزین

فرزین فعالیتش در موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. فرزاد فرزین در کنار موسیقی، بازیگری را نیز تجربه کرده که از آن جمله می توان فیلم های سینمایی پسران آجری، سگ های پوشالی، کنسرت روی آب، سریال عاشقانه و سریال مانکن که وی به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ پایانی در آن حضور دارد را نام برد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان