//
کدخبر: ۳۴۴۳۹۷ //
هدیه تهرانی | محسن کیایی

هدیه تهرانی خطاب به محسن کیایی : خیلی پررویی+ ویدئو

هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای سینمای ایران در این ویدئو در پاسخ به صحبت های محسن کیایی گفت:خیلی پر رویی!

هدیه تهرانی خطاب به محسن کیایی : خیلی پررویی+ ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

هدیه تهرانی در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. هدیه تهرانی از بازیگران گیاهخوار است. بازی زیبای هدیه تهرانی در فیلم سینمایی قرمز را نمی توان فراموش کرد. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری به عکاسی هم می پردازد.

زندگینامه هدیه تهرانی:

هدیه تهرانی( متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه سینمای ایران است. هدیه تهرانی هنرپیشه کشور ایران در یک خانواده ی اهل گرگان به دنیا آمده است. وی دارای مدرک دیپلم میباشد و تحصیلات اکادمیک ندارد، پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی با خانواده ی میرزایی که از گرگانیان اصیل بودند ازدواج میکند. پدر هدیه تهرانی به گفته خود فیلم های بسیاری دیده و همیشه دخترش هدیه را با خود به سینما می برده است. وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد.

هدیه تهرانی چه طور هنرپیشه شد؟

در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابهلای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.

من در اول به پیشنهاد حاجیان برای بازی پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود.

هیچ وقت بصورت جدّی و عاشقانه پی گیر بازیگری نبوده است ولی به هر جهت برایش جذابیت داشته است. جذابیتی که دنیای نمایش به هرشکلش برای همه دارد.

یکی از بهترین نقش آفرینی اش که منجر به اخذ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی وی در چهارشنبه سوری بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان