//
کدخبر: ۳۱۵۶۱۹ //

باورنکردنی؛ مهران مدیری از هدیه تهرانی خواستگاری کرد +فیلم

کلیپی از ابراز احساسات مهران مدیری به هدیه تهرانی در فضای مجازی منتشر شده که باعث ایجاد حواشی زیادی شده است

باورنکردنی؛ مهران مدیری از هدیه تهرانی خواستگاری کرد +فیلم

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود. 

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

زندگی شخصی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان 4 تیر ماه 1351 در تهران متولد شد.

WLGiNwjKmjTG

ضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است.

همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان