//
کدخبر: ۳۴۰۸۰۰ //
بهرام افشاری

سکانس متفاوت از سریال پایتخت

سکانس متفاوت از سریال پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام افشاری در 6 خرداد سال 1366 در همدان متولد شد. بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. بهرام افشاری از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته بهرام افشاری او بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد. اما کم کم بهرام افشاری به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بهرام افشاری بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت (تهران) و شرکت در کلاس های بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

پایتخت یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بعد از انقلاب می باشد ، جایی که بازیگران هنرمندانه به ایفای نقش پرداخته و براساس طنز موقعیت توانستند بارها و بارها و تکرار های مختلف باز هم بیننده خود را داشته باشند.

در بخشی از این سریال بهتاش فریبا با بازی درخشان بهرام افشاری در تیم نساجی مازندران به عنوان دروازه بان حضور دارد و در استادیوم آزادی تهران برابر پرسپولیس به میدان می رود و اتفاقا بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد تا مورد توجه تیم های خارجی هم قرار بگیرد و در نهایت لژیونر شود.

در هنگام بازی پرسپولیس و نساجی، وقتی بهتاش فریبا واکنش های خوبی از خود به نمایش، گذاشت، فهیمه مادر او از شدت هیجان به سمت تلویزیون رفت و او را بوسه باران کرد.

این تصاویر مربوط به همین سکانس است که خواستیم از این طریق بازی هنرمندانه آنها را یادآور شده باشیم.

0d2dced4-bf8f-48e1-bdba-36c62e3a1360

سریال پایتخت ۶ با سوژه ها و سکانس های جنجالی باعث ایجاد حواشی بسیاری در فضای رسانه‌ای و در بین مخاطبین صدا و سیما شده است.

34638ee4-239d-405d-b7a0-2956a00ee0d5

در جدید ترین سکانس پخش شده از این سریال اشاره به بوسه فهیمه بر صورت بهتاش باعث ایجاد حساسیت های بسیاری گردید که برخی از منتقدان رسانه که عشق رحمت و فهیمه را مورد انتقاد قرار داده بودند این بار این سکانس پخش شده را به بی اخلاقی تعبیر کردند

بیوگرافی بهرام افشاری:

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این را داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در  و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

بهرام افشاری

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر ایران می باشد! او در این خصوص گفته است: «اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۸۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان