//
کدخبر: ۳۴۰۵۵۹ //
ترلان پروانه

تصویری باورنکردنی از پوشش خاص ترلان پروانه !!!

تصویری باورنکردنی از پوشش خاص ترلان پروانه !!!
به گزارش فرتاک نیوز،

ترلان پروانه بازیگر دهه هفتادی کشورمان است. ترلان پروانه در شیراز به دنیا آمده است. ترلان پروانه در سریال های زیادی از بچگی ایفای نقش کرده است. ترلان پروانه و بهرام رادان در گرجستان برای اکران فیلم سینمایی گربه سیاه حضور یافتند. 

ترلان پروانه

شلوار کوتاه ترلان کار دستش داد!

اما به تازگی تصویری هم از ترلان پروانه در حال انتشار و دست به دست شدن است که خانم بازیگر ظاهرا جایی کافه مانند نشسته اند و شلواری بسیار کوتاه به پا دارند و در حالی که یه پاشو روی پای دیگری گذاشته عکاس هم از قصد زاویه رو جوری گرفته که توجه ها به سمت پای ترلان پروانه بره، که همنیطور هم شد و این عکس با نظرات ناجور مختلف همراه شد!

برخی از افکار مریض همیشه حاضر در صحنه کامنت هایی ناشایست نوشتند و برخی هم به این گیر دادند که چرا تو سینما کسی به چنین پوشش هایی گیر نمیده و هرطور میخوان میپوشن!

البته که یکسری هم شک دارند اصلا این ترلان هست یا نه!

زندگی ترلان پروانه

در شهر شیراز و در خانواده ای فرهنگی و هنرمند بدنیا آمد، کارش از سه سالگی و با بازی در تیزرهای تبلیغاتی شروع شد و خیلی زود هم جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما شد.

ترلان پروانه

بعد از بازی در مجموعه های تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد و حالا، در حالی که در سن نوجوانی است، بیش از شصت فیلم و سریال و تله فیلم را در کارنامه دارد. او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۵۹ //
ارسال نظر
 
  • آرا

    فتوشاپه

  • ناشناس

    والاااا ما ندیدیم یارانه 100تومانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان