//
کدخبر: ۳۳۹۷۱۶ //
ترلان پروانه

ترلان پروانه بعد از حواشی فراوان در نقشی متفاوت + تصاویر

ترلان پروانه توجه خبرنگاران را چهلمین جشنواره فیلم فجر به خود جلب کرد.

ترلان پروانه بعد از حواشی فراوان در نقشی متفاوت + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

ترلان پروانه چهره خبرساز چند وقت اخیر سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر با بازی در فیلم علف زار در کنار بازیگرانی هم چون پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی به ایفای نقش، پرداخته است.

ترلان پروانه در طی چندسال اخیر یکی از بازیگران پر سر و صدای سینمای ایران بوده که ماجراهای روابط او با ستاره های فوتبالی هنوز هم مورد توجه رسانه ها می باشد و گویا خودش هم دوست دارد این حواشی وجود داشته باشد

e15c8f72-b619-475c-8f0f-184d469cb4d2

ترلان پروانه در شهر شیراز و در خانواده ای فرهنگی و هنرمند بدنیا آمد، کارش از سه سالگی و با بازی در تیزرهای تبلیغاتی شروع شد و خیلی زود هم جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما شد.

ترلان پروانه

بعد از بازی در مجموعه های تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384 در پنج فیلم دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد و حالا، در حالی که در سن نوجوانی است، بیش از شصت فیلم و سریال و تله فیلم را در کارنامه دارد. او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد

ترلان پروانهترلان پروانه

«بازیگر نوجوان پیشکسوت» هم از آن واژه هایی است که به کار بردنش کمی سخت است اما بازیگری که از خردسالی تا پیش از دوران جوانی حدود 60 بازی در آثار هنرهای نمایشی داشته یعنی یک عمر 15 ساله در بازیگری که برای دیگر بازیگران به طور معمول از جوانی تا میانسالی و یا حتی کهنسالی شکل می گیرد.

«ترلان پروانه» یک بازیگر نوجوان پیشکسوت است و از زمانی که 3-4 سال داشت دل بسیاری از خانواده ها را با شیرین زبانی و موهای فرفری اش ربوده بود. او که برای شروع کار تبلیغاتی تنها 3 سال داشت امروز توانسته با گذر از فیلم ها و سریال هایی پرشمار به جایگاهی برسد که دست به انتخاب زده و راه حرفه ای خود را هموار سازد.

ترلان پروانه

ترلان پروانه کودک با یاوری پدر مهندس و مادر مدیرش پله های پیشرفت و پرکاری و هدفمندی را در نقش آفرینی طی کرد و به بازیگری پخته در آغاز جوانی رسید؛ همان راهی که بازیگران حرفه ای دنیا با هدفی مشخص از کودکی یا نوجوانی آغاز می کنند و در ابتدای جوانی به مهارت حرفه ای دست می یابند، هرچند ترلان پروانه در جغرافیایی به سر می برد که برنامه و آتیه و هدف خیلی جدی نیست، اگر نه او امروز باید پس از یک و نیم دهه بازیگری مداوم می توانست نقش «اوفلیا» را در تئاتر بازی کند.

کارنامه ترلان پروانه چیده شده است با آثار سینمایی همچون «به خاطر پونه، نصف مال من نصف مال تو، آهوی پیشونی سفید، رویای آخر، چپ دست، زن بدلی، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، شیفت شب، مردن به وقت شهریور و...»، سریال ها تلویزیونی «بچه های خیابان، خوش غیرت، زیر تیغ، گذر از رنج ها، سرزمین کهن، تا ثریا، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، شبی از شب ها، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و...» و یک تئاتر با عنوان «ادیب».

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان