//
کدخبر: ۳۳۸۶۴۳ //
لیندا کیانی

لیندا کیانی در یکقدمی منشوری شدن/ آیا لیندا راه ریحانه را ادامه می‌دهد؟ + تصاویر باورنکردنی

تصاویر بسیار زشت و زندده از پوشش لیندا کیانی

لیندا کیانی در یکقدمی منشوری شدن/ آیا لیندا راه ریحانه را ادامه می‌دهد؟ + تصاویر باورنکردنی
به گزارش فرتاک نیوز،

لیندا کیانی بازیگر محبوب و معروف ایرانی است که چهره نچرالی دارد اما در عین حال بسیار پرطرفدار و تو دل برو می باشد. وی را بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده ایم اما ظاهرا خانم بازیگر تصمیم گرفته تا در سینما حضور پررنگ تری داشته باشد.

لیندا کیانی هواداران بسیار زیادی دارد و در اینستاگرام هم بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده اش هستند. او حالا صفحه شخصی خود را تبدیل به پیج یک آرتیست کرده که موارد حاشیه دار و الکی منتشر نمی کند و تنها تصاویر خود و موضوعات سینمایی را به اشتراک می گذارد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی | فرزاد فرزین

لیندا کیانی به تازگی در فیلم "صحنه زنی" ایفای نقش داشته است و برای مراسم اکران آن هم حضور داشت. اما از این ها که بگذریم لیندا خانم کیانی در سریال شبکه خانگی "مانکن" با فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف همبازی بود و مثلا در فیلم فرزاد هم عاشق لیندا میشه!

اما بعد از این سریال این دو هنرمند ظاهرا همکاری دیگری هم داشته اند و فرزاد فرزین بعد از چند ماه ممنوع الکار بودن به تازگی موزیک ویدیویی جدید به نام "تا همیشه" انتشار داد که باز هم نقش مقابل و معشوقه اش لیندا کیانی است. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که لیندا کیانی آن را پست کرد و با نظرات خوب کاربران همراه شد.

لیندا کیانی از هنرمندان کم حجاب سینما می باشد که گاهی دامن و یا شلواری که به پا دارد انقدر کوتاه است که حتی در حالت ایستاده هم ناجور به نظر می رسد چه برسه که این هنرمند بخواهد جایی بنشیند!

لیندا کیانی به تازگی هم جزو اسامی افرادی انتخاب شده که طلاب از ان ها به دلیل بد حجابی شکایت کرده اند.

این بازیگر زن در مسائل سیاسی هم بسیار جسور و نترس می باشد و در زمان دولت آقای روحانی استوری های حاشیه ساز زیادی متشر می کرد اما در چن ماه اخیر خبری از این دست موارد نیست!

lindakiani1___1631119472

لیندا کیانی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۴۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    لیندا من عاشقت هستم خیلی دوست دارم 😘

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان