//
کدخبر: ۳۳۴۱۱۵ //
بهنام بانی | لیندا کیانی

عاشقانه های بهنام بانی و لیندا کیانی + عکس لوررفته

تصویری از لیندا کیانی و بهنام بانی در فضای مجازی در حال انتشار می باشد که در ادامه به بررسی موضوع ارتباط این دو هنرمند خواهیم پرداخت.

عاشقانه های بهنام بانی و لیندا کیانی + عکس لوررفته
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام بانی خواننده پرکار و بازیگر تازه کار سینما و تلوزیون است . بهنام بانی خواننده مردمی و پاپ کشور است که کنسرت های زیادی برگزار کرده است . بهنام بانی مجرد است اما درگیر حواشی زیادی در فضای مجازی شده است . بهنام بانی به تازگی در فیلم گشت ارشاد ایفای نقش کرده است بهنام بانی علاقه زیادی به فوتبال دارد

بهنام بانی عکسی با خواهرش در اینستاگرام منتشر کرده است که پیج های زرد اینستاگرامی با تیترهای مختلف مدعی شدن بهنام بانی ازدواج کرده است این خبر از اساس غلط است . پیش از این او در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم چند سکانسی بازی کرده است و این اولین فیلم بلند اوست . به تازگی بازی خواننده ها در فیلم ها مد شده است و خوانندگانی چون سیروان خسروی و رضا یزدانی نیز وارد عرصه سینما شده اند . عکس های او و لیندا کیانی شایعات جدیدی نیز به وجود آورد اما عکس های آن ها مربوط به سفر هنرمندان به برزیل می باشد .

بهنام بانی | لیندا کیانی

زندگینامه بهنام بانی

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان 11 مهرماه سال 1366 در دامغان متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است.

بهنام بانی

ازدواج بهنام بانی

بهنام بانی تابحال ازدواج نکرده و زندگی مشترک تشکیل نداده است و مجرد است.

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.

لیندا کیانی تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۱۱۵ //
ارسال نظر
 
  • همکاریان


    ایناهمش شایعه هس....من خودم همکار لیندا کیانی هستم..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان