//
کدخبر: ۳۳۷۵۶۴ //
مهناز افشار

مهناز افشار رسماً کشف حجاب کرد + تصویر شرم آور

تصویری از مهناز افشار بدون حجاب !!!

مهناز افشار رسماً کشف حجاب کرد + تصویر شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز افشار در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. مهناز افشار بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد . مهناز افشار برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، مهناز افشار دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. مهناز افشار در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کند.

ظاهرا رعایت حجاب نصفه و نیمه دیگر برای مهناز افشار مهم نیست و به صورت آزادانه در مراسمات و مهمانی ها هر تیپی که می خواهد می زند.

مهناز افشار

آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می گویند این است که هر چند مدت باحجاب می شود و ادعای برگشت به ایران می کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می شود و این رفتار او حرفه ای نیست.  بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.  مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می کند.

پاسخ مهناز افشار به شایعه مهاجرتش

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت.

مهناز افشار

مرور اخبار قبلی وحاشیه های مهناز افشار

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار ، در صفحه شخصی مهنار افشار ، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با مهنار افشار و همچنین ۲۱ خرداد روز تولد مهناز افشار منتشر کرد.

مهناز افشار | یاسین رامین

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار ، در صفحه شخصی مهنار افشار  ، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با مهنار افشار و  همچنین ۲۱ خرداد روز تولد مهناز افشار منتشر کرده است :

یک سال گذشت … روزی که در آن دو عنصر زمینی با پیوندشان آسمانی شدند ؛ پیوندی که در گذر طوفانها ماندگار شد . دو طیف متفاوت فارغ از هر رنگ و بویی به اِکسیر عشق پیوند یکرنگی خوردند . و چه زیبا آرزویی است برای ایران : ” یکرنگی فارغ از هر رنگ و بویی ” ؛ این هنر یک هنرمند است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان