//
کدخبر: ۳۳۶۷۸۵ //
مهناز افشار | آرش

رابطه پنهانی مهناز افشار و خواننده معروف لوس آنجلسی/ عکس لو رفته در کنار دریا

تصویری عجیب از مهناز افشار و خواننده لس آنجلسی

رابطه پنهانی مهناز افشار و خواننده معروف لوس آنجلسی/ عکس لو رفته در کنار دریا
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز افشار به تازگی عکس جدیدی را در کنار آرش یکی از خواننده هایی که از ایران مهاجرت کرده است ، منتشر کرد همین عکس و عکس های مشابه که نشان می دهد آرش و مهناز افشار مراوده زیادی با هم دارند باعث شد تا خیلی ها بر طبل شایعه نامزدی آنها بزنند درحالیکه چنین اتفاقی تا الان وجود نداشته و کاملا شایعه است.

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. مهناز افشار تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره ۴ ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است. مهناز افشار که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا بخاطر شرایطی ، ساکن آلمان است.مهناز افشار دو برادر دارد.  مهناز افشار عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

مهناز افشار | آرش

این عکس مهناز افشار جنجال های بسیاری را به وجود آورد چرا که پس از مهاجرتش از ایران ویدئو ها و عکس های زیادی کنار آرش در فضای مجازی منتشر کرد. شایعاتی بسیاری درباره ازدواج این دو در فضای مجازی پخش شد اما مهناز افشار رابطه بین خودشان را دوستانه دانست و با انتشار این عکس را در کنار آرش نوشت: تبریک به تو رفیقم ؛ ویدیو آخرت عالی بود!

ازدواج مهناز افشار

افشار در سال ۱۳۹۳ با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. همسر او متولد سال ۱۳۶۰ و ۴ سال از خودش کوچکتر بود. این زوج در خرداد ماه سال ۹۴ صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند.

مهناز افشار

مهناز افشار که به هر ترفندی هم که شده، با کلاه یا هر وسیله دیگری حجابش را حفظ می‌کند، این بار نیز در این ترکیب ورزشی طبق روال خود عمل کرده است.

مهناز افشار

مهاجرت مهناز افشار

آنچه که کاربارن ایرانی در اینستاگرام به مهناز افشار می گویند این است که هر چند مدت باحجاب می شود و ادعای برگشت به ایران می کند و بعد از مدتی دوباره بی حجاب می شود و این رفتار او حرفه ای نیست.  بهتر است خانم افشار بدون توجه به حاشیه ها و یا اینکه در پی حاشیه باشد زندگی عادی خودش را پیش بگیرد.

مهناز افشار در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.  مهناز افشار پس از اتمام این مساقه تنها در صفحه اینستاگرامی اش فعالیت دارد و پست و عکس های زیادی از احول روزانه و گفته هایش منتشر می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۷۸۵ //
ارسال نظر
 
  • خخخ

    میشه بگید اسم خواننده رو

  • ناشناس

    مهناز افشار یک زمانی مهنازبود الان....

  • ناشناس

    خخخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان