//
کدخبر: ۳۳۶۱۶۹ //
مهناز افشار | یاسین رامین

گریه های باورنکردنی همسر سابق مهناز افشار / یاسین رامین و مهناز افشار دوباره ازدواج می کنند!!؟ + ویدئو باورنکردنی

آیا یاسین رامین و مهناز افشار دوباره ازدواج می کنند ؟

گریه های باورنکردنی همسر سابق مهناز افشار / یاسین رامین و مهناز افشار دوباره ازدواج می کنند!!؟ + ویدئو باورنکردنی
به گزارش فرتاک نیوز،

یاسین رامین، فرزند معاون وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد و همسر سابق مهناز افشار در یک مصاحبه اعلام کرد: پیشنهاد طلاق را من مطرح کردم و درباره جدایی‌اش از بازیگر مطرح سینمای ایران توضیحاتی ارائه کرد.

او در واکنش به مجری برنامه که پرسید «کِی از ازدواج با مهناز افشار پشیمان شدید»، پاسخ داد: «کی گفته پشیمان شدم؟»

رامین ادامه داد: «اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.»

او افزود: «برای همین تماس گرفتم و گفتم این شرایط تلخ و سخت است و پیشنهاد کردم ایشان، مسیر زندگی اش را عوض کند که در واکنش به این حرف من، شوکه و خیلی ناراحت شد و چند روز با من قهر کرد.»

یاسین رامین پس از بغضی طولانی، با تاکید بر این که مهناز افشار خیلی با معرفت است، توضیح داد: «آدم ها وقتی یک زندگی مشترک را آغاز می کنند، انتظارِ خوشی دارند و نه توهین، زجر و بدبختی را. من و خانم افشار هم آماده آن سختی و تلخی نبودیم و یک هو افتادیم در این گرداب سخت و هر چه هم جلوتر می رفتیم، عمیق تر می شد تا رسید به زندانی شدن من.»

مهناز افشار | یاسین رامین

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳، با یاسین رامین ازدواج کرد که در مهر ۱۳۹۸، به طلاق انجامید. این بازیگر سینما، چند سالی است که در خارج از کشور زندگی می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان