//
کدخبر: ۳۳۷۱۰۲ //
مهران غفوریان

تصاویر خصوصی همسر مهران غفوریان در فضای مجازی منتشر شد / مهران غفوریان همچنان بدون واکنش + تصاویر

تصاویری از زندگی خصوصی مهران غفوریان

تصاویر خصوصی همسر مهران غفوریان در فضای مجازی منتشر شد / مهران غفوریان همچنان بدون واکنش + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران غفوریان بازیگر معروفی است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و به تازگی هم به مناسبت سالگرد ازدواج با همسرش عکس و متنی جذاب منتشر کرد.

مهران غفوریان بازیگر محبوب و معروف ایرانی است که او را با بازی در سریال های تلویزیونی شناخته ایم اما مدتی می شود که تنها در سریال های شبکه خانگی بازی می کند و کلاس کاری اش بالا رفته!

hashiyeh_1641246827-730x913

89

مهران غفوریان در گذشته هیکل تپلی داشت و شاید اصلا نصف جذابیت و نمکی که داشت به همین دلیل بود اما خب به خاطر سلامتی و اندامی بهتر وزن زیادی را کم کرد. حالا او همانند خیلی ها نرمال شده اما از نظر مخاطبین دیگر طنز قبل را ندارد اما اگر از بینندگان سریال “نیسان آبی” منوچهر هادی باشید بازی خوب و خفن این بازیگر را متوجه شده اید که حتی با وجود ریزش نمکی که داشت اما همچنان جذاب و طنز بازی می کند.

از این ها که بگذریم مهران غفوریان سال هاست که ازدواج کرده و دختری به نام هانا نیز دارد. اما آقای بازیگر برخلاف تصور خلی ها که فکر نمی کردند انقدر عاطفی باشه به مناسبت سالگرد ازدواجش با خانومش تصویری زیبا منتشر کرد و متنی زیبا تر هم نوشت.

ناگفته نماند برخی کاربران همیشه در صحنه هم انتشار تصاویر عروسی اقای سلبریتی را اشتباه دیدند و برای جذب فالوور و خبر سازی دانستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۱۰۲ //
ارسال نظر
 
  • آرمانی

    خیلی به هم میان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان