//
کدخبر: ۳۳۶۸۵۳ //
مهران غفوریان | همسر مهران غفوریان

عکس مراسم ازدواج مهران غفوریان لو رفت

تصویری از مراسم ازدواج مهران غفوریان

عکس مراسم ازدواج مهران غفوریان لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فعالیت خود را در سال 1373 با حضور در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. یکی از بازیگران سریال نیسان آبی مهران غفوریان است. 

مهران غفوریان

حضور مهران غفوریان در خندوانه

مهران غفوریان مهمان برنامه خندوانه شد. در سومین شب از فصل هشتم برنامه‌ی خندوانه، علاقه‌مندان به مهران غفوریان، بالاخره چشمشان به جمال بازیگر محبوبشان روشن شد و مهران را در قاب آشنای تلویزیون و در برنامه‌ی خندوانه دیدند.

او در این برنامه با همان شیرینی و زبان طنز همیشگی، از لحظات سکته‌ی قلبی و احیای قلبش برای ببینندگان تعریف کرد. نوجوان‌ها هم از تلاش مهران برای خنداندن و شادکردن مردم در برنامه‌ی خندوانه، خاطره‌های خوبی دادند.

تشکر مهران غفوریان از طرفدارانش

این بازیگر ضمن قدردانی از دوست‌داران و همراهانش، گفت:خیلی شاکر خدا هستم. خیلی ممنونم  که اجازه داد زنده بمانم که این همه عشق مردم و دوستان و نگرانی‌هایشان را ببینم. خدایا ممنونم که بهم فرصت دادی ببینم مردم چقدر دوستم دارند. نمی‌دانید چقدر ارزش دارد وقتی می‌فهمید زنده بودنتان برای خیلی‌ها مهم است. قربان مردم مملکتم بروم، هرجای دنیا که هستند. خیلی خوشحالم که زنده ماندم و ممنونم که من را لایق عشق‌تان می‌دانید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان