//
کدخبر: ۳۳۵۹۶۳ //
مهران غفوریان

مهران غفوریان در اتاق عمل موقع زایمان این زن چکار می کرد؟؟ + فیلم لو رفته

ویدئویی از حضور مهران غفوریان در اتاق زایمان

مهران غفوریان در اتاق عمل موقع زایمان این زن چکار می کرد؟؟ + فیلم لو رفته
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم به دنیا آمدن دختر مهران غفوریان و زایمان همسرش در فضای مجازی حسابی خبرساز شد که در ادامه گزارش می بینید.

مهران غفوریان ازیگر سینما و تلویزیون ایرانی علاوه بر حرفه بازیگری یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی دارد.

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران است. مهران غفوریان ازدواج کرده و متاهل است. مهران غفوریان همسرش آرزو غفوریان است و حاصل ازدواج مهران غفوریان یک دختر به نام هانا است که اخیرا مهران فیلم به دنیا آمدن دخترش و زایمان همسرش را که خودش در اتاق عمل حضور دارد در فضای مجازی منتشر کرده است .

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران، بازیگر است.مهران غفوریان فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد. مهران غفوریان از 18 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و با نقش بهروز خالی بند مشهور شد و حالا کارگردانی هم می کند.

 مهران غفوریان از بازیگران نام آشنای سینمای ایران است. همه مهران غفوریان را با بازی در سریال ها و فیلم های طنز می شناسیم. مهران غفوریان با کاهش وزن عجیب خود مدتی تعجب طرفدارانش را بر انگیخت. مهران غفوریان دختری به نام هانا دارد در ادامه تصویری از رابطه صمیمانه پدر و دختری این بازیگر را مشاهده خواهید کرد.

فعالیت های مهران غفوریان

مهران غفوریان از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم مهران غفوریان زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریال‌ها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

‌مهران غفوریان‌ کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان