//
کدخبر: ۳۳۶۵۴۰ //
احسان علیخانی

احسان علیخانی ازدواج کرد / همسر احسان کیست + عکس

آیا احسان علیخانی ازدواج کرده است ؟!!!

احسان علیخانی ازدواج کرد / همسر احسان کیست + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت. احسان علیخانی تهیه کننده و جری برنامه ویژه برنامه ماه عسل بوده است. احسان علیخانی مسابقه عصر جدید را هم اجرا کرده است.

به تازگی شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است و سکوت کرده است.

 

احسان علیخانی

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

احسان علیخانی

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. 

اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

در زمان دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان باشگاه پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی به علت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

احسان علیخانی

او در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد گردید و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان