//
کدخبر: ۳۳۵۴۹۳ //
سارا بهرامی

لباس زشت و بدن نمای سارا بهرامی / سارا خانم از شما بعید بود !!! + عکس

تصویری از پوشش جدید سارا بهرامی، بازیگر موفق سینما و تلویزیون رو مشاهده میکنید

لباس زشت و بدن نمای سارا بهرامی / سارا خانم از شما بعید بود !!! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا بهرامی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. سارا بهرامی فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران می باشد. سارا بهرامی از سال 88 وقتی 27 ساله بود جلوی دوربین رفت و حالا دوست دارد با اصغر فرهادی کار کند سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فجر 96 برای بازی در فیلم دارکوب دریافت کرد. سارا بهرامی فعالیتش در بازیگری را با تئاتر شروع کرد و در تئاتر های چون متولد 1361, راهزنان, مخمصه, هم هوایی و … حضور داشته است.

سارا بهرامی

سارا بهرامی

سارا بهرامی در یک خانواده 6 نفره متولد شد او دو خواهر و یک برادر دارد.

وضعیت تاهل سارا بهرامی

خبر ازدواجی از سارا بهرامی تابحال رسانه ای نشده است.

تحصیلات سارا بهرامی

رشته دبیرستان من ریاضی و فیزیک بود و من حتی پیش دانشگاهی را ریاضی و فیزیک خواندم اما کنکور ریاضی ندادم. هم خودم و هم خانواده ام علاقمند بودیم که در رشته های هنری ادامه بدهم.در دانشگاه تنکابن، رشته تئاترادامه تحصیل دادم.

آغاز تئاتر سارا بهرامی

زمانی که 9 سال سن بیشتر نداشت پدرش او را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت نام کرد از همان جا انگیزه بازیگری در وجودش شکل گرفت تا این که در دانشگاه به رشته تئاتر پرداخت و بعد از آن از سال 85 در تهران نقش های کوچکی ایفا کرد .

سارا بهرامی

شروع حرفه ایی سارا بهرامی

با بازی در سریال پروانه و بازی در مقابل حامد کمیلی به خوبی درخشید .سارا بهرامی با بازی در سریال پرده نشین در نقش مائده دوباره در مقابل حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت ولی این بار بازی در مقابل بزرگانی همچون فرهاد آئیش,هومن برق نورد,ویشکا آسایش و ….. تجربه بزرگی را در کارنامه هنری بهرامی رقم زد.

از اصفهان تا تهران

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون اصلیتی اصفهانی دارد.با بازی در نقش های کوتاه وارد عرصه جدی بازیگری شد :در سینما، فیلم «آیینه های روبه رو» را با نگار آذربایجانی کار کردم و سپس در فیلم «یک عاشقانه ساده» سامان مقدم بازی کرد.با این حال تئاتر هم چنان در کنارم بود. پس از آن، نقش کوچکی در سریال «فرات» مازیار میری داشتم و سپس در سریال «مثل یک کابوس» بازی کردم. اما نخستین نقش اصلی زندگی ام «پروانه» با جلیل سامان بود.

علاقه به همکاری با فرهادی

دلم می خواهد با آقای فرهادی کار کنم.این علاقه ام به موفقیت های امروز فیلم های آقای فرهادی ربطی ندراد. هنوز برای من چهارشنبه سوری دوست داشتنی ترین فیلم آقای فرهادی است برای فیلم جدایی نادر از سیمین هم تست دادم !

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان