//
کدخبر: ۳۳۲۴۵۷ //
ستاره معصومی | مهدی قایدی

عکس‌های خجالت آور همسر مهدی قائدی پس از طلاق / راهی ایران شد

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی پس از حواشی جدید راهی ایران شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

تتلو با فحاشی و رفتارهای خود باعث جدایی مهدی قائدی و ستاره معصومی همسرش شد. امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره‌های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از چهره‌های اینستاگرامی است امیر تتلو از خوانندگان پرحاشیه و پرطرفدار است. کنسرت امیر تتلو باعث جدایی قائدی از همسرش شده است. به تازگی ویدئوی جدیدی از فحاشی رکیک امیر تتلو به زن مهدی قائدی منتشر شده که حاشیه زیادی ایجاد کرده است. فحاشی و بی‌احترامی تتلو به همسر مهدی قائدی زبان‌زد شد.  

زن+مهدی+قائدی (1)

ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد. 

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با انتشار یک ویدیو به نظر می‌رسد که بازگشت خود را به ایران اعلام کرده است.

زن+مهدی+قائدی

ستاره معصومی همسر پرحاشیه مهدی قائدی که شاخ اینستاگرام است با انتشار یک ویدیو از مکانی لاکچری در تهران بازگشت خودش به تهران را اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان