//
کدخبر: ۳۳۰۰۶۸ //

فحاشی عجیب تتلو به همسر مهدی قایدی !!! + صوت

امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد.

فحاشی عجیب تتلو به همسر مهدی قایدی !!! + صوت
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر تتلو با انتشار یک فایل صوتی شروع به فحاشی به همسر مهدی قایدی خانم ستاره معصومی نمود که به دلیل به کار بردن کلمات بسیار زننده فقط قادر به پخش تیکه زیر هستیم.

همانطور که گفتیم در این فایل صوتی امیر تتلو خواننده جنجالی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی می کند ولی قادر به پخش نسخه کامل فایل صوتی نبودیم. همسر مهدی قائدی چهره جنجالی اینستاگرام است که با ایجاد حاشیه های مختلف از جمله کشف حجاب توانست به شاخ مجازی تبدیل شود و الان برای خودش یک چهره شناخته شده اینستاگرام است.

فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد

امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درامد دلاری دریافت می کند. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی).

بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان