//
کدخبر: ۳۳۱۸۰۴ //

تصویری خجالت آور از همسر مهدی قائدی !!!

همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی همیشه در حال فخرفروشی در اینستاگرام است. به تازگی تولد همسر مهدی قائدی بوده است. همسر مهدی قائدی گفت: در ایران بدون پول جنگیدیم!

تصویری خجالت آور از همسر مهدی قائدی !!!
به گزارش فرتاک نیوز،

همسر مهدی قائدی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. او با انتشار این عکس از هدیه لاکچری خود رونمایی کرد و در حالی که لباس نامتعارفی را با بی حجابی در صفحه اینستاگرامش گذاشت و نوشت: دنیای جایِ ترسناکیه ، اگه یه صدایِ مردونه نگه هواتو دارم!

ZhYKB83pTUQ1

DqkfiuXOyWhr

فخر فروشی های جنجالی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

 

یکی از بزرگترین حاشیه های زندگی مهدی قائدی فخرفروشی های ناتمام همسرش در دبی است که این اعمال او از نمایش خوردن قهوه با روکش طلا گرفته تا زندگی در برج های لاکچری و ... ادامه دارد. مهدی قائدی هم چند مدت یکبار کادوی لاکچری برای همسرش می خرد تا دل بقیه را آب کند. در ایران بخواهی شاخ اینستاگرام شوی راه سخت و دشواری را پیش رونداری کافی است که اهل جنجال و حاشیه درست کردن باشی و سرت درد کند برای دردسر ! اگر همسرت فردی مشهور باشد مثل ستاره معصومی و مهدی قائدی این راه خیلی سریعتر است و در کمترین زمان ممکن تبدیل به یک شاخ اینستاگرامی می شوید. بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود که با طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان