//
کدخبر: ۳۳۰۵۳۴ //
فاش شد

مهدی قایدی از همسرش طلاق گرفت !!! + صوت و جزئیات

فایل صوتی منتشر شده که در آن به جدایی مهدی قایدی از همسرش می پردازد.

 مهدی قایدی از همسرش طلاق گرفت !!! + صوت و جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

تتلو در ترکیه حسابی جنجالی شده است. او به تازگی یک ویس منتشر کرده و حسابی از خجالت مهدی قائدی و همسرش درآمده است. تتلو با توهین به مهدی قائدی گفت که او همسرش را طلاق می دهد. تتلو در این فایل صوتی مانند همیشه فحاشی کرد و حواشی زیادی به وجود آورد. پیش از این تتلو در مورد دیگر افراد مشهور نیز بی ادبی کرده بود و به آن ها توهین می کرد.

فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد

امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درامد دلاری دریافت می کند. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. 

از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۵۳۴ //
ارسال نظر
 
  • ز

    بدرک دو تا چندش بدرد نخور

  • ع

    قوه قضايه بايد با بي حرمتي هاي تتلو برخورد كند ، چرا در جامعه كسي باشد به همه فحش دهد ،ولي هيچكس نباشد جلوي انرا بگيرد ، بايد دهن تتلو را خرد كُنيم تا تتلو مانند ها در جامعه رشد نكنند ، چه معني داره يك فرد به همه چه مخالف چه موافق فحش ميده همه. هم دارن نگاه ميكنن ، از باب سياسي ، حكومتي ، ديني نمگوييم ،بطور كلي نبايد اجازه دهيم فحش در جامعه و فرهنگ عادي شود ، تمام ايران يك خانواده بزر ك است، ايا در خانواده كوچكي كه بي ادبي بي احترامي و فحش جاري ست ،أيا ميشودبه ان خانواده اعتماد ، اعتبار و ارزش قائل شد، كه چي بشه ، يك ادم بي تربيت رو ازاد كذاشتن به زن و مرد و بزرگ و گوچك مرده و زنده فحش ميده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان