//
کدخبر: ۲۸۰۷۰۹ //

افتتاح غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» با بیش از هزار عنوان کتاب دفاع مقدس

همزمان با آیین رونمایی از سردیس شهید مدافع حرم "ستار عباسی "غرفه مجازی (روشنای خاطره‌ها) با بیش از یکهزار عنوان کتاب دفاع مقدس امروز ششم مهر ماه افتتاح شد.

افتتاح غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» با بیش از هزار عنوان کتاب دفاع مقدس

افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه گفت :به مناسبت هفته دفاع مقدس غرفه کتاب های تولیدی حوزه هنری با همکاری انتشارات روایت فتح، شهید کاظمی ، ۲۷ بعثت و سوره مهر از امروز ششم مهر ماه ۹۹ با یکهزار عنوان کتاب افتتاح شد و تا ۱۷ مهرماه میزبان علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس است.

به گزارش فرتاک نیوز، آزادی اضافه کرد: به تناسبت این فضا تصمیم گرفتیم این مراسم را با نام شهیدی مزین کنیم که قرعه بنام‌ شهید "ستار عباسی" افتاد و در این زمینه سردیس این شهید والامقام آماده شد و تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با دریافت مجوز از شهرداری معبری را به نام این شهید گرانقدر نامگذاری کنند و سردیس در آنجا جانمایی شود و بدین گونه فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم.

رییس حوزه هنری کرمانشاه افزود : این نمایشگاه با آدرس اینترنتی 8roshana.ir  در فضایی سه بعدی با استفاده از المان‌های دفاع مقدس ساخته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به راحتی آثار مورد نظر خود را خریداری کنند و بسته های ارسالی با شرایط کاملا بهداشتی به همراه هدایای فرهنگی دیگر برای علاقمندان ارسال خواهد شد.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان