//
کدخبر: ۲۶۴۱۸۵ //

برخی از امتحانات دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجازی برگزار می شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخی از امتحانات پایان ترم دانشجویان به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

برخی از امتحانات دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجازی برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر فریبرز ثمینی با اعلام این خبر افزود: طبق آخرین مصوبه معاونت آموزشی وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برخی از امتحانات پایان ترم دانشجویان به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود و این مهم شامل تمامی امتحانات نمی‌شود.

وی افزود: در حالیکه مصوبه قبلی برگزاری تمامی امتحانات به‌صورت حضوری بود و تصمیم اخیر در راستای حفظ سلامت دانشجویان، اساتید، کارکنان و عوامل برگزاری امتحانات گرفته شد.

ثمینی افزود: این تصمیم در راستای درخواست دانشجویان در مشکلات رفت‌وآمد، خوابگاه‌ها و غیره بوده که یک هفته قبل، این درخواست به وزارتخانه ارسال شد و خوشبختانه در جوابیه‌ای که در روزهای اخیر دریافت شد موافقت وزارت بهداشت با برگزاری برخی از امتحانات به‌صورت غیرحضوری اعلام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه با برگزاری امتحانات به‌صورت غیرمجازی از فشار کاری دانشجو و دانشگاه کاسته می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور قطع، ظرفیت ۵۰ درصدی خوابگاه‌ها در زمان امتحانات در سر جلسه امتحان هم کاهش می‌یابد و بسیار کمتر از ۵۰ درصد اولیه پیش‌بینی شده خواهد بود که کمک بزرگی در راستای حفظ سلامت دانشجویان و تمامی عوامل برگزاری امتحانات خواهد کرد.

ثمینی گفت: آغاز برنامه‌های آموزشی از ۱۷ خرداد بوده و برنامه‌ریزی زمان برگزاری امتحانات هم به‌گونه‌ای بوده که از هم‌اکنون تا پایان مرداد ماه ۹۹ باشد و به‌صورت رشته‌ به‌ رشته و دانشکده‌ به‌ دانشکده خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان