//
کدخبر: ۲۶۳۵۱۱ //

دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری ترم تابستان شدند/ آخرین تصمیم درباره برگزاری کلاس دروس عملی

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به دانشگاه ها اجازه داده شده که ترم تابستانی برگزار کنند و از این فرصت، برای ارایه خدمات بیشتر به دانشجویان استفاده کنند.

دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری ترم تابستان شدند/ آخرین تصمیم درباره برگزاری کلاس دروس عملی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آخرین تصمیم درباره برگزاری کلاس دروس عملی دانشگاه‌ها خبر داد و اظهارداشت: به دانشگاه‌ها اجازه داده شده که ترم تابستانی برگزار و از این فرصت، برای ارایه خدمات به دانشجویان استفاده کنند.

وی درباره کلاس‌های عملی توضیح داد: در طول ترم امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری فراهم نبود و از این رو مقرر شد دانشگاه‌هایی که امکان برگزاری ترم تابستان را دارند، کلاس‌های دروس عملی دانشجویان را به صورت فشرده در تابستان برگزار کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که برخی دانشگاه‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی استان، امکان برگزاری کلاس در تابستان را ندارند، گفت: اگر دانشگاهی در استان امکان برگزاری کلاس در تابستان را نداشت، می‌تواند این کلاس‌ها را در ترم بعد برگزار کند و نمره دانشجو به کارنامه ترم قبل وی اضافه خواهد شد.

*فرصت ترم تابستان برای دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی

خاکی صدیق تصریح کرد: همچنین برخی دانشجویان این ترم، ترم آخری هستند که به دلیل شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی در فارغ التحصیلی آنان ایجاد شده است که دانشگاه‌ها می‌توانند از فرصت ترم تابستان برای ارایه خدمات به این دسته از دانشجویان و تکمیل دانش آموختگی بهره ببرند تا برنامه ریزی‌های دانشجو با مشکل مواجه نشود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان