//
کدخبر: ۲۵۸۲۲۲ //

رئیس صندوق رفاه: بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از بررسی وضعیت خوابگاه‌های خودگران در سراسر کشور خبرداد و گفت: در بازگشایی خوابگاه‌ها تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

رئیس صندوق رفاه: بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره تعداد و وضعیت بهداشتی خوابگاه های خودگردان گفت: وضعیت خوابگاه های خودگردان در بین همه دانشگاه ها یکسان نیست، برخی از این خوابگاه‌ها توسط دانشگاه ها اجاره شده و دانشجویان اسکان یافته اند و از دانشجویان اجاره بها دریافت می شود.

وی افزود: اما برخی از خوابگاه های خودگردان نیز هستند که دانشگاه محوریت ندارد، دانشجو خود مستقیم با خوابگاه دار صحبت کرده و خوابگاه را اجاره می کند در این خوابگاه ها دانشجویانی از دانشگاه های سراسری، آزاد و یا غیرانتفاعی اسکان می یابند بنابراین ما نمی توانیم یک نسخه واحد برای همه خوابگاه ها تجویز کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: قبل از سال جدید یک بخشنامه توسط سازمان امور دانشجویان به دانشگاه ها ارسال شد که دراین بخشنامه به ضدعفونی خوابگاه‌های سراسری و استیجاری تاکید شده بود و هر زمان که خوابگاه ها بازگشایی شوند مجدد ضدعفونی خواهند شد، بازگشایی خوابگاه ها نیز با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت خواهد بود ما دراین زمینه تابع تصمیم آنها هستیم.

وی افزود: همچنین از شورای نظارت برخوابگاه های شهرستان‌ها استعلام داشته ایم تا مشخصات وضعیت خوابگاه خودگردان فعال استان و شهرستان خود را همراه با اسامی ساکنان خوابگاه ها ارسال کنند تا آن را بررسی و آنالیز کنیم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان