//
کدخبر: ۲۵۰۰۶۸ //

سازمان حج وزیارت: وجه حج ۹۹ را الکترونیکی پرداخت کنید/آغاز نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره

سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از امکان پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی وجه حج تمتع ۹۹ خبر داد و گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ اعم از انتخاب کاروان‌ها، ثبت‌نام و پرداخت مرحله اول تشرف به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌گیرد.

سازمان حج وزیارت: وجه حج ۹۹ را الکترونیکی پرداخت کنید/آغاز نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اکبر رضایی با بیان این مطلب افزود: برای نام‌نویسی و انتخاب کاروان هم نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی نبوده و متقاضیان می‌توانند بعد از نام‌نویسی به صورت غیرحضوری، با هماهنگی قبلی با مدیر کاروان نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند و ثبت نام خود را قطعی کنند.

رضایی همچنین تأکید کرد: به تمام متقاضیانی که قصد پرداخت وجه مرحله اول نام‌نویسی را پس از طی مراحل ثبت‌نام دارند، توصیه می‌کنیم لزومی به مراجعه به دفاتر زیارتی و بانک‌ها نیست و پس از قطعی کردن ثبت نام خود از گزینه منوی پرداخت الکترونیکی که در سامانه https://reserve.haj.ir وجود دارد، استفاده کنند.

وی با اشاره به اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت درباره ثبت‌نام از متقاضیان حج 99، از آغاز نام‌نویسی اولویت‌های ذخیره خبر داد.

رضایی گفت: فرآیند ثبت‌نام از اولویت‌های ذخیره از امروز چهارشنبه 21 اسفند فعال شده و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1386 می‌توانند به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و به انتخاب کاروان مبادرت کنند.

وی با بیان اینکه طی مراحل ثبت نام اولیه به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد، گفت: افرادی که قصد نام‌نویسی دارند حتما باید به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود پرداخته باشند که به افرادی که این کار را انجام نداده‌‌اند، توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به این کار اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان