//
کدخبر: ۲۲۰۱۷۶ //

حاشیه‌های ناتمام پوشش بازیگران در یک اکران خصوصی

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد در حال تهیه دستورالعملی هستند تا چهره‌های هنری و ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول و چارچوب‌ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

 حاشیه‌های ناتمام پوشش بازیگران در یک اکران خصوصی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از حواشی پوشش برخی بازیگران سخن گفت و از اقدام برای تهیه یک دستورالعمل در این‌باره خبر داد.

 وی در این‌باره گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست و مورد اخیر بیشتر بازیگران مطرح در تلویزیون بودند و سینما هم فرقی نمی‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره‌های هنری، سینمایی، ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول و چارچوب را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزارکنندگان مراسم سینمایی باید متعهد شوند اصول و چارچوب‌هایی را رعایت کنند تا شاهد موارد این‌چنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی که در برنامه صبحگاهی شبکه سه صحبت می‌کرد، در پایان گفت: در چند سال اخیر درخواست ما در جشنواره ملی فیلم فجر این بود که مثل خیلی از رویدادهای معتبری که اتفاق می افتد، عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا هم شانیت مراسم هم افراد رعایت شود و اگر به این سمت برویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان