//
کدخبر: ۲۴۵۵۱۵ //

ثبت نام حج تمتع ۱۳۹۹ از ۹ اسفند شروع می‌شود

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام اولویت‌های حج تمتع 1399 از 9 اسفند خبرداد.

ثبت نام حج تمتع 1399 از 9 اسفند شروع می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد دارابی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه ثبت نام از زائرین حج تمتع 1399 همزمان با سراسر کشور از ساعت 10 صبح روز جمعه(9 اسفند) در کرمانشاه شروع می‌شود، اظهارکرد: کلیه دارندگان فیش‌های ماقبل 31 فروردین سال 1386 به عنوان نفرات اصلی اعزام می‌توانند در این روز به سامانه  https://reserve.haj.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: درصورتی که پس از ثبت نام این افراد، کاروان‌ها همچنان ظرفیت خالی داشته باشند، دارندگان فیش‌های تاریخ 31 فرودین تا 15 اردیبهشت 1386 نیز می‌توانند طی روز 21 اسفند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند.

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زائرینی که فیش‌های مربوط به این تاریخ‌ها را دارند، باید طی روزهای هفتم و هشتم اسفند با مراجعه به این سامانه اقدام به بروزرسانی اطلاعات خود کنند.

وی اعلام کرد: در مدت همین دو روز علاوه بر بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران، ثبت نام کاوران‌های حج 1399 را نیز داریم و دفاتر متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام داشته باشند.

دارابی در ادامه بابیان اینکه برای حج تمتع سال آینده هم به مانند امسال نزدیک به هزار کرمانشاهی عازم سرزمین وحی می‌شوند، درخصوص هزینه‌های سفر نیز عنوان کرد: باتوجه به اینکه هزینه‌های سفر هنوز بصورت کامل احصاء نشده، بنابراین در شرایط کنونی با احتساب سپرده ودیعه گذاران و سود آن تا سقف 25 میلیون تومان از آنها اخذ می‌شود.

وی یادآورشد: با مشخص شدن هزینه‌های سفر در اوایل سال  آینده، اگر مبلغ اخذ شده از ودیعه گذاران بیشتر از هزینه‎ها بود، مابه التفاوت آن را بازمی‌گردانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان