//
کدخبر: ۲۴۷۲۳۲ //

تعیین تکلیف تعطیلی مدارس تا پایان سال

وزیر آموزش‌وپرورش وضعیت ادامه تعطیلی مدارس را تشریح کرد.

تعیین تکلیف تعطیلی مدارس تا پایان سال
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌و‌پرورش در برنامه تلویزیونی سیمای خانواده درباره تعطیلی مدارس اظهار کرد: ستادی برای مدیریت تعطیلی مدارس داریم که در این باره تصمیم‌گیری می‌کند و مهم ترین توصیه برای مقابله با کرونا جلوگیری از اجتماع است که به منظور پیشگیری از بیماری مدارس از شنبه تا دوشنبه تعطیل شد.

وی افزود: مدارس را در این مرحله برای سه روز تعطیل کردیم، طبق اعلام وزارت بهداشت این هفته شاهد پیک ویروس کرونا هستیم بنابراین باید مراقبت‌ها شدیدتر باشد به همین در کنار استان‌های آلوده، استان‌هایی که آلوده نیستند هم مشمول مصوبه تعطیلی 3 روزه مدارس شدند.

بعد از تعطیلات سه روزه بر اساس شرایط برای ادامه تعطیلی تصمیم می‌گیریم

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دانش‌آموزان در کلاس‌های درس با فاصله کم از یکدیگر می‌نشینند و این در مدارس پرجمعیت حادتر است بنابراین مراقب‌تر دشوارتر خواهد بود، مهمترین عامل پیشگیری، پرهیز از حضور در اجتماعات است. بعد از تعطیلات سه روز مجدد شرایط را بررسی می‌کنیم و اگر لازم بود باز هم تعطیلی ادامه‌دار خواهد بود، هر اقدام مورد نیاز برای اطمینان از سلامت دانش‌آموزان را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد:‌ تعطیلی مدارس با هدف مهار ویروس کرونا انجام شد و تمام موسسات و مراکز غیردولتی موظف هستند به تعطیلی مدارس توجه داشته باشند و از آن تبعیت کنند، خانواده‌ها مراقبت کنند تا دانش‌آموزان از حضور در محیط بیرون از خانه و اجتماع دوری کنند چرا که بیش از 80 درصد مصونیت از ویروس کرونا با رعایت این مسئله است.

حاجی میرزایی با تأکید بر اینکه با تعطیلی مدارس نباید جریان آموزش تعطیل شود، متذکر شد: با آموزش‌های مجازی کار را پیگیری می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۷۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان