//
کدخبر: ۲۴۶۲۸۶ //

بلاتکلیفی شهروندان تهرانی درباره وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز چهارشنبه

اطلاع‌رسانی درباره وضعیت تعطیل یا دایر بودن مدارس استان تهران در روز چهارشنبه ۷ اسفند تا این لحظه انجام نشده است و طبق گفته‌های مسئولان آموزش و پرورش، اعلام تعطیلی مدارس به دلیل کرونا بر عهده وزارت بهداشت است.

بلاتکلیفی شهروندان تهرانی درباره وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز چهارشنبه
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که مدارس استان تهران این هفته به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه 6 اسفند ماه تعطیل بودند، هنوز وضعیت تعطیلی مدارس برای روز چهارشنبه 7 اسفند مشخص نیست.

در حالی که تا روزهای گذشته آموزش و پرورش شهر تهران وضعیت تعطیلی مدارس را اطلاع‌رسانی می‌کرد، به دلیل آنچه که مسئولان آموزش و پرورش از جمله شخص وزیر مطرح می‌کنند اطلاع‌رسانی در این باره به ستاد کرونا و وزارت بهداشت، موکول شده است و اجرای تعطیلی مدارس فقط با اعلام وزارت بهداشت امکان پذیر است.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به این که اولویت ما سلامت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی است اما تصمیم‌گیری درباره تعطیلی مدارس فقط بر عهده آموزش و پرورش نیست، گفت: ما هم عمیقاً نگرانیم که شاید شرایط مدارس برای مقابله با ویروس کرونا مهیا نباشد و از این رو موافق تعطیلی دو هفتگی مدارس بودیم، اما سایر اعضای تصمیم‌گیر موافق تعطیلی به این شکل نبودند.

در شرایطی که خانواده‌ها منتظر اعلام وضعیت تعطیلی یا دایر بودن مدارس برای روز چهارشنبه 7 اسفند هستند، هنوز وزارت بهداشت در این رابطه وضعیت را مشخص نکرده و جمعیت زیادی از خانواده‌های دانش‌آموزان استان تهران نمی‌دانند که در روز چهارشنبه وضعیت مدارس چگونه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان