//
کدخبر: ۲۳۸۷۵۱ //

۴۱۷ نفر در آزمون دستیار فلوشیپ ۹۹ پذیرش می‌شوند

معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشریح جزییات آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ اعلام کرد: ۴۱۷ نفر در این دوره پذیرفته می‌شوند.

۴۱۷ نفر در آزمون دستیار فلوشیپ ۹۹ پذیرش می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای تاکید کرد: ثبت نام آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ از پنجم بهمن ماه ۹۸ آغاز می شود و ۴۱۷ نفر در این دوره پذیرفته می شوند، کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شـنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

براساس این اطلاعیه داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ۹۸ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضـو هیئت علمـی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. صرفاً به مدارک ثبت نامی که در مهلت مقرر ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی مربوطه ارسال شود ترتیـب اثـر داده می شود.

طبق این اطلاعیه کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شـنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می شود.

این معاونت در اطلاعیه خود تصریح کرد: جهت دریافت مجوز ثبت نام داوطلب باید با پرداخت اینترنتی مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معادل ۱۵۰ هزار تومان و مبلغ ۶ هزار ریال معادل ۶۰۰ تومان بابت خدمات پیام کوتاه از طریق سایت http://sanjeshp.ir کد پرداخت شده را اخذ کرده و با کد مذکور مجاز به آغاز مراحل ثبت نام است.

براساس این اطلاعیه مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

طبق این اطلاعیه مرحله شفاهی نیز به صورت منفـرد یـا ترکیبـی از روش‌های OSCE، PMP، مصـاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، دوم تا چهارم تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های سطح تهران برگزار خواهد شد.

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ظرفیت ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ برای بیش از ۵۰ دوره تکمیلی تخصصی ۴۱۷ نفر است.

همچنین براساس اعلام این معاونت وزارت بهداشت، در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد. انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد و بررسی مدارک نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود.

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: شرایط لازم جهت شرکت در آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

طبق این اطلاعیه پذیرش در رشته‌های گوناگونی چون جراحی زانو، جراحی سرطان، جراحی سوختگی، جراحی دست، جراحی عمومی درون بین، جراحی عمومی درون، جراحی ستون فقرات، جراحی عمومی درون بین زنان، جراحی غدد درون ریز، جراحی کورکتال، جراحی مغز و اعصاب کودکان، مراقبت های ویژه کودکان و رشته های دیگر صورت می گیرد.

براساس این اطلاعیه داوطلبان برای آگاهی از سایر رشته ها به وبسایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در این  اطلاعیه تصریح کرد: پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان