//
کدخبر: ۲۲۵۷۵۱ //
در مراسم هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی انجام شد؛

تجلیل از مربی بازنشسته‌ کانون کرمانشاه که مروج کتاب‌خوانی است

در ویژه‌برنامه هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، از مربی بازنشسته کانون این استان در امر ترویج کتاب‌خوانی تجلیل شد.

تجلیل از مربی بازنشسته‌ کانون کرمانشاه که مروج کتاب‌خوانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

در ویژه‌برنامه هفته کتاب ‌وکتاب‌خوانی با عنوان «آینده ساختنی است» از مربی بازنشسته کانون این استان که در امر توسعه‌وترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در میان کودکان بیمار بستری در بیمارستان‌ها فعالیت دارد، از سوی مدیرکل کانون استان تجلیل شد.

بر همین اساس، «نسرین حیدری»، مربی بازنشسته کانون استان کرمانشاه، پس از فراغت از اشتغال در مرکز کانون پرورش فکری و نایل‌شدن به افتخار بازنشستگی، به خاطر علاقه‌مندی به کارهای فرهنگی، در بیمارستان‌های شهر کرمانشاه حضور می‌یابد و برای کودکان بیمار بستری‌ به اجرای فعالیت‌های کتاب‌خوانی و قصه گویی می‌پردازد.

این مربی پیش‌کسوت کانون هفته‌ای یکبار به صورت افتخاری و خودجوش در بیمارستان‌های سطح شهر کرمانشاه حاضر می‌شود و ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای کودکان بیمار، به آنان کتاب نیز هدیه می‌دهد.

او سعی دارد با این کار فرهنگی، فضای غمگین و تلخ بیمارستان‌ها را برای کودکان به محیطی شاد و فرهنگی تبدیل کرده و آرامشی را با کتاب برای آنان مهیا کند.

با دعوت از این همکار مروج کتاب‌خوانی در ویژه‌برنامه هفته کتاب‌وکتاب‌خوانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه که در روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شد، از سوی «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اهدای نشان ویژه مروج فرهنگ کتاب‌وکتاب‌خوانی، از او قدردانی شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۷۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان