//
کدخبر: ۱۵۶۰۵۵ //

کلاهبرداران شرکت قطری مربوط به جام جهانی به دام افتادند

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردارانی که در پوشش یک شرکت قطری اقدام به کلاهبرداری از کارجویان ایرانی کرده بودند، خبرداد.

کلاهبرداران شرکت قطری مربوط به جام جهانی به دام افتادند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کیوان ظهیری دراین‌باره گفت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر فعالیت دو نفر ایرانی در پوشش تبعه کشور قطر و اقدام به دریافت مبالغی برای اعزام نیروی کار به کشور قطر و کاریابی در پروژه ساخت ورزشگاه‌های مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر شناسایی باند مذکور را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در اطلاعات بدست آمده مشخص شد این دونفر اقدام به ثبت یک شرکت نظافت اماکن خصوصی کرده‌اند و در پوشش این شرکت با ارائه اسناد و مدارک جعلی و معرفی خود به عنوان نماینده قانونی یک شرکت قطری که پیمانکار ساخت ورزشگاه‌های مورد استفاده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌باشند، آگهی استخدام در فضای مجازی نشر می‌دادند و مبالغی از متقاضیان اخذ میکردند که تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با حضور در محل فعالیت این کلاهبرداران ضمن اخذ دستور قضایی اقدام به دستگیری و پلمب محل کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با توجه به تحقیقات و بازجویی‌های اولیه مشخص شد آنها ۴۵ و ۲۸ ساله و ایرانی هستند و با ایجاد فضایی شبیه به دفتر شرکت قطری مربوط به جام جهانی قطر از شهروندان زیادی اقدام به کلاهبرداری کردند؛ در حالی که هیچ ارتباطی با این شرکت ندارند.

سرهنگ ظهیری تصریح کرد: شرکت‌های کاریابی باید از مراجع رسمی مجوز داشته باشند و  شهروندان باید ضمن دقت در انتخاب شرکت‌های کاریابی در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی چنین مجموعه‌هایی مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۰۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان