//
کدخبر: ۱۱۳۶۳۴ //

تمدید جشنواره رسانه حجاب و عفاف تا دهم مرداد

تمدید جشنواره رسانه حجاب و عفاف تا دهم مرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 جشنواره رسانه حجاب و عفاف تا دهم مرداد تمدید شد.

  صابر طاهری‌کولانی جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه به مناسبت هفته حجاب و عفاف اقدام به برگزاری جشنواره رسانه حجاب و عفاف کرد که بدلیل استقبال شرکت کنندگان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا دهم مرداد ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: آثار پس از دریافت جهت داوری به تهران ارسال می شوند از آثار برتر در این زمینه تجلیل می‌شود.

جانشین مسوول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: جشنواره در هشت محور نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی حجاب‌زنان ایران در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف، کنترل نگاه مردان در جامعه و تأثیر آن بر انتخاب پوشش زنان، ارتباط پوشش زنان با سلامت جامعه(سلامت خانواده، سلامت فرزندان، آرامش فرد)، اثرات بد پوشش بر سلامت روانی شهروندان، فلسفه حقیقی پوشش و حجاب  و حجاب از منظر روانشناسی برگزار می‌شود.

طاهری کولانی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم، مستند، خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، کاریکاتور و... به دبیرخانه جشنواره  به نشانی میدان مرکزی، بلوار شکری، روبروی بانک ملت، نبش کوی 134 ساختمان اخوت یا به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmail.com و @jashnvarehresanehارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره08338390952 تماس بگیرند.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان