تاریخ انتشار: 1397/04/30 16:39
کد خبر: 137812

برخی از رسانه ها می خواهند به اروند بازیکن تحمیل کنند/ علیه رسانه مذکور شکوائیه تنظیم کردیم/ اسلامی با ما قرارداد دارد

مدیر رسانه باشگاه اروند خرمشهر از هجمه رسانه ای سایتی معلوم الحال سخن گفت.
برخی از رسانه ها می خواهند به اروند بازیکن تحمیل کنند/ علیه رسانه مذکور شکوائیه تنظیم کردیم/ اسلامی با ما قرارداد دارد

احسان خدری مدیر رسانه باشگاه اروند خرمشهر در گفتگو با سایت فرتاک ورزشی عنوان داشت: درچند روز گذشته برخی از دلالان فوتبال که روابط نزدیکی با بعضی از خبرگزاریها و سایتهای دارند متاسفانه با ایجاد جو نامناسب رسانه ای سعی در ایجاد تشنج در روند آماده سازی تیم اروند دارند. این افراد با پیشنهاد برخی از بازیکنان تحت پوشش خود سعی به تحمیل آنان کرده و باتوجه به مخالفت باشگاه تهدید به ایجاد فضای ناسالم رسانه ای کردند.

خدری در مورد کیفیت بازیکنان جذب شده ی اروند اینچنین گفت: باریکنانی که ما جذب کردیم خیلی از تیم ها آرزوی داشتن این بازیکنان را دارند. ما امسال بازیکنان خیلی خوبی داریم همچنین امسال بازیکنان بزرگی مثل وحید عسکری، حمید نعمتی و بهتاش میثاقیان را به تیم اضافه کردیم و دو بازیکن خوب و با کیفیت دیگر تا امروز و فردا به تیم اضاف خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین نماینده ی حقوقی باشگاه در دادگاه رسانه ورزش شکایت خود را نسبت به این افراد تنظیم کرده است.

وی درخصوص جدایی مهدی اسلامی از این باشگاه نیز گفت: اسلامی با ما قرارداد دارد و عکس هایش نیز موجود است. قطعا توسط کمیته تعیین وضعیت پیگیر این مسئله هستیم و از حقمان کوتاه نخواهیم آمد.

خدری در خاتمه عنوان داشت: قرار است اولین پیش پرداخت بازیکنان قبل از دیدار با پرسپولیس پاکدشت به بازیکنان اروند پرداخت شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljgzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه اروند خرمشهر به اظهارات محمد علوی
اختصاصی فرتاک ورزشی|