//
کدخبر: ۳۵۰۲۱۶ //
کمیسیون ورزشکاران هم نظر می دهد

آخرین وضعیت لباس کاروان ایران در بازی های آسیایی

کمیته ملی المپیک با دعوت از نمایندگان کمیسیون ورزشکاران از میان سه نمونه، لباس کاروان ایران در بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی را انتخاب می‌کند. 

آخرین وضعیت لباس کاروان ایران در بازی های آسیایی
به گزارش فرتاک نیوز،

کیکاووس سعیدی درباره تعیین تکلیف لباس کاروان ایران برای حضور در بازیهای آسیایی و بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه بیان کرد: پس از نشستی که با تولیدکنندگان داخلی داشتیم، نمونه‌های خود را فرستادند. کارگروه فنی تشکیل شد و ارزیابی اولیه صورت گرفت که کیفیت و مرغوبیت کالا اولویت ما بود. سه نمونه را انتخاب کردیم و اوایل هفته آینده نشست دیگری را خواهیم داشت. در این نشست نمایندگان کمیسیون ورزشکاران هم دعوت می‌کنیم تا نظر آنها را بگیریم و در نهایت جمع بندی کنیم. نظر ستاد عالی بازی ها را هم می‌گیریم و در نهایت لباس ها را سفارش می‌دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که رنگ و طرح لباس ها چگونه است؟ گفت: فعلا بحث کیفیت لوازم را مد نظر قرار دادیم. در مورد اینکه لباس کاروان در دو بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی یکسان باشد و یا متفاوت هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم.

سعیدی در مورد پیش‌بینی هزینه لباس‌ها تاکید کرد: حدود 30 میلیارد تومان می‌شود. 1500 ست کامل ورزشی شامل 12 تا 14 قلم را سفارش می‌دهیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد تعیین پاداش پای سکوی بازی ها گفت: هنوز تعیین نشده و قرار است سرپرستان بازی ها، پیشنهادهایی را آماده کنند هر دو هفته یک‌بار که در جلسه هیات اجرایی گزارش می‌دهند، پیشنهادات خود را هم بگویند.

سعیدی در مورد میزان ارز مورد نیاز برای بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی تصریح کرد: 3 میلیون یورو ارز (۲ میلیون برای بازی های آسیایی و یک میلیون یورو برای بازی های کشورهای اسلامی) نیاز داریم. با کمک دولت و سازمان برنامه ریزی و بودجه، منابع در اختیار ما باشد، به بانک مرکزی نامه زده‌ایم که مجوز بدهد تا خرید را شروع کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان